tik.ir

وبگردی
بازرس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور و رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مرکزی ضمن تسلیت حادثه معدن شازند به خانواده کارگران و جامعه کارگری استان، گفت: خواسته مهم کارگران از دولت چهاردهم، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت، امنیت شغلی و کنترل تورم است.
اخبار روز
فوری / اطلاعیه جدید دولت از همسان سازی حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان 90 درصد افزایش یافت !
علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت از ابلاغ آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عزیز ابلاغ شد؛ بر مبنای این آیین‌نامه، مبلغی به‌عنوان علی‌الحساب برای بازنشستگان واریز خواهد شد. تعیین میزان دقیق افزایش حقوق برای هر بازنشسته، پس‌از نهایی شدن قانون برنامه و صدور احکام جدید صورت می‌گیرد.”
خبر خوش روز عیدی درباره افزایش حقوق بازنشستگان | مطالبات بازنشستگان کارگری تا این تاریخ کامل تسویه خواهد شد
واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی طبق جدول اعلامی سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است. ​
فوری/ خبر خوش امروز برای وراث سهام عدالت | عیدی بزرگ مجلس برای ورثه سهام عدالت + جزئیات
برای متوفیانی است که تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ فوت کردند از این تاریخ به بعد اقدامی برای وراث متصور نیست به این دلیل که شورای عالی بورس باید تصمیم گیری داشته باشد که بعد از ۳۱ تیر سال ۱۳۹۹ هم این دست از متوفیان سهام عدالت آنها معاف از مالیات باشد یا خیر.
فوری/ اطلاعیه مهم برای بیمه شدگان تامین جتماعی
جزئیات «خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی» با شرایط جدید و صفر تا صد «مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی» به همراه روش‌ های استعلام و پرداخت حق بیمه از مهمترین موارد است
مستاجران عیدی دولت را از دست ندهند | سایت ثبت نام زمین رایگان دولتی باز شد
عطاالله زمانی با یادآوری این‌که بر اساس توافقنامه با وزارت راه و شهرسازی تا پایان دولت سیزدهم باید ۱۰ هزار قطعه زمین رایگان در استان تهران برای نهضت ملی مسکن واگذار شود، اظهار کرد: با توجه به این‌که ارزش زمین در تهران به‌شدت بالاست یک قطعه زمین به چند خانوار واگذار خواهد شد.
فوری/ بازنشستگان آخر هفته جاری منتظر واریزی جدید باشند | واریزی جدید دولت برای دلجویی از بازنشستگان همه را شوکه کرد
حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر ارتباطات در مورد میزان تحقق دولت هوشمند و اجرای شبکه ملی اطلاعات کشور در اجرای بند (۸) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: خدمات دولت الکترونیک و دولت هوشمند دو پروژه راهبردی در امتداد یکدیگر هستند، دولت تکالیفی در این رابطه دارد و باید زیرساخت‌ها را گسترش دهد که البته اقدامات خوبی نیز در این رابطه انجام شده است
سورپرایز دم عیدی مجلس برای بازنشستگان | منتظر تغییر شگفت انگیز حقوق ماه جاری باشی
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تصویب آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت خبر داد و گفت: در روزهای آینده مبلغی به صورت علی الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود تا پس از صدور احکام، تسویه قطعی انجام شود.
قیمت آپارتمان در منطقه ۱۷ تهران چقدر است؟
متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۷ به متری ۴۷ میلیون و ۴۲۰ هزار رسیده، اما فروشنده‌ها انتظار بیشتری از خریداران دارند قیمت آپارتمان در منطقه ۱۷ تهران تقریبا ۴۰ درصد زیر متوسط شهر است.
فوری/ افزایش حقوق کارگران استارت خورد؟ | خبرهای خوش از افزایش حقوق کارگران در راه است
بازرس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور و رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مرکزی ضمن تسلیت حادثه معدن شازند به خانواده کارگران و جامعه کارگری
قتل فجیع خانواده تهرانی توسط دختر ۱۸ ساله‌شان!
مرگ ۲ عضو از یک خانواده چهارنفره روی تخت بیمارستان به دلیل مسمومیت با سم مهلک سیانور پای کارآگاهان جنایی را به موضوع باز کرد و در نهایت به دستگیری دو دختر ۱۸ ساله انجامید.
قتل فجیع دختر جوان توسط نامزدش؛ قاتل خودزنی کرد اما زنده ماند!
پرونده مردی که در شب ولنتاین در جنایتی هولناک نامزدش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و خودزنی کرده بود در حالی که از این جنایت جان سالم به در برده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.
چهارمین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری امشب برگزار می‌شود
چهارمین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری با موضوع سیاسی امشب از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.
تتلو روز عید غدیر آزاد می‌شود؟
این روز‌ها صحبت‌هایی درباره آزادی تتلو در روز عید غدیر به گوش می‌رسد که البته وکیل امیر حسین مقصودلو، احتمال آزادی موکل خود را در روز عید غدیر را رد می‌کند.
قیمت دلار، سکه، طلا و یورو ۴ تیر ۱۴۰۳/ سکه به مرز ۴۲ میلیون نزدیک شد
طلا ۱۸ عیار گرمی سه میلیون و ۴۶۱ هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ۴۱ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان معامله شدند
واریز سهمیه سوخت 100 لیتری به کارت کالابرگ این افراد | خبر خوش دولت از پر شدن حساب این دهک ها
کالا برگ الکترونیکی نفت سفید مرحله سی و ششم برای خانوار‌های فاقدگاز طبیعی در خراسان شمالی اعلام شد.
واریزی جدید به حقوق بازنشستگان در آستانه عید غدیر | همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی می شود؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تصویب آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت خبر داد و گفت: در روزهای آینده مبلغی به صورت علی الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود تا پس از صدور احکام، تسویه قطعی انجام شود.
رگبار باران در نقاط مختلف کشور
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.
واریز سود سهام عدالت جاماندگان تا پایان هفته جاری + جزئیات
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور با اعلام این خبر گفت: این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند و پس از تاخیر بیش از سه ماهه، سود حاصل از افزایش سرمایه آن‌ها درهفته جاری به حسابشان واریز می‌شود.
واریز یارانه معیشتی ۵ میلیونی دولت در این تاریخ؟ | یارانه بگیران با این خبر خوشحال شدند
یارانه یک نوع کمک مالی از طرف دولت است. خبرهایی مبنی بر یارانه معیشتی5 میلیونی منتشر شده است که در خبر زیر جزییات آن را میخوانید.
وام قرض الحسنه 500 میلیونی با سود ناچیز برای همه | بدون چک و سفته وام بگیرید
شیوه جدید پرداخت وام در بانک ها این روزها فقط با خواباندن پول در حساب جواب می دهد و این طرح ها در مدت های متفاوت تسهیلات پرداخت می کنند.
وام فوری 300 میلیونی با اقساط ماهی 5 میلیون | وام فوری بدون نیاز به ضامن
آن دسته از افرادی که مشتری بانک رفاه هستند و به دریافت وام قرض الحسنه از این بانک تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات «افق» این مجموعه درخواست بدهند. البته به منظور درخواست برای این وام سپرده قرض الحسنه لازم است.
قیمت روز خودرو‌های داخلی ۴ تیر ۱۴۰۳/ سقوط سورن، تخت‌گاز تارا
همزمان با رشد ۱۵ میلیونی قیمت تارا V۲ به‌همین اندازه از ارقام پیشنهادی فروشنده‌های سورن پلاس دوگانه‌سوز کم شده
خودروی وارداتی سایپا روی خط تولید پارس خودرو رفت
مونتاژ یکی از اولین محصولات وارداتی بازار ایران، یعنی چانگان CS۳۵ پلاس در پارس‌خودرو آغاز شده و به‌زودی شاهد حضور نسخه مونتاژی آن در بازار ایران هستیم.
زمان مناظره چهارم تغییر کرد /به آخوندی و ساداتی نژاد وقت پاسخگویی داده شد؟ /واکنش صداوسیما به نامه روحانی و احمدی نژاد
محمدصالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، گفت: ساعت مناظره چهارم انتخابات ریاست جمهوری یک ساعت کمتر شد.
شوک جدید دولت به قیمت بنزین | قیمت بنزین کاهش پیدا کرد؟ + سهمیه جدید بنزین
معاون وزیر نفت گفت: مصرف روزانه بنزین و گازوئیل در بخش حمل‌و نقل کشور به ترتیب ۱۱۸ میلیون لیتر و ۶۵ میلیون لیتر است که می‌توان با استانداردسازی خودروها و خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه حمل‌و نقل، این ارقام را به نصف کاهش داد.
واریزی جدید 30 میلیونی به مناسبت غدیر برای این افراد | منظر پیامک واریزی باشید
رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به ارائه تسهیلات با سودهای کم‌بهره به سهامداران شرکت سهام عدالت گفت: سقف تسهیلات ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است.
اخبار برگزیده