کد خبر: ۲۰۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۳

مسئله استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود روابط کارمندان در محیط کار چقدر صحت دارد؟

یک شرکت فناوری، نرم افزار هوش مصنوعی خاصی ابداع کرده که قادر به مدیریت و بهبود ارتباطات کارکنان به خصوص در شرایط حاد احساسی و عاطفی است. این شرکت می گوید با استفاده از این برنامه می توان شرایط سالم تر و بهتری را در محیط های کاری حاکم کرد. اما حجم اطلاعاتی که از این طریق از افراد جمع آوری می شود، می تواند امنیت و حریم شخصی آنها را به خطر بیاندازد.
یک شرکت فناوری، نرم افزار هوش مصنوعی خاصی ابداع کرده که قادر به مدیریت و بهبود ارتباطات کارکنان به خصوص در شرایط حاد احساسی و عاطفی است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از فیوچریسم، این شرکت می گوید با استفاده از این برنامه می توان شرایط سالم تر و بهتری را در محیط های کاری حاکم کرد. اما حجم اطلاعاتی که از این طریق از افراد جمع آوری می شود، می تواند امنیت و حریم شخصی آنها را به خطر بیاندازد.

شرکت Loris.ai مدعی است این نرم افزار هوشمند به مدیران شرکت ها هم کمک می کند تا مشکلات ناشی از ارتباطات نامناسب کارکنان خود را برطرف کنند و الگوهای صحیحی را در این زمینه در محیط های کاری حاکم کنند.

Loris.ai می گوید نرم افزار یادشده در آزمایش های اولیه موفقیت زیادی داشته، هر چند هیچ اطلاعاتی را در این زمینه افشا نکرده است. این شرکت برای تولید نرم افزار مذکور ۲ میلیون دلار بودجه از افراد و موسسات مختلف دریافت کرده است.

برخی متخصصان هشدار می دهند چنین نرم افزاری می تواند اطلاعات ذی قیمتی را در مورد میلیون ها کارمند شرکت ها و موسسات مختلف جمع آوری کند و با تحلیل رفتارهای آنها درک کاملی از شخصیت و عادات افراد پیدا کند. همچنین بیم آن می رود که فروش این اطلاعات به اشخاص و شرکت های ثالث مشکلات زیادی را در زمینه امنیت و حریم شخصی به وجود آورد.