کد خبر: ۳۷۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۸

هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک از سطح شهر آبادان جمع آوری شد/ آپاراتی ها همکاری نمی کنند

رئیس ستاد نخاله برداری شهرداری آبادان گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست، هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک فرسوده از سطح شهر جمع آوری شد.
رئیس ستاد نخاله برداری شهرداری آبادان گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست، هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک فرسوده از سطح شهر جمع آوری شد.

کوروش ایرانفر در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: کار جمع آوری لاستیک های مستعمل و دپو شده از سطح شهر، در راستای پاکسازی و نظافت  شهری، جلوگیری از بروز حادثه و نازیبا شدن چهره شهری به طور گسترده انجام شد.

وی افزود: برای انجام این عملیات گسترده، از تمام ظرفیت تیم های سه گانه شهرداری با رصد تمامی نقاط مختلف شهر استفاده کرده ایم.

رئیس ستاد نخاله برداری شهرداری آبادان با تاکید بر ورود جدی خدمات شهری و ستاد نخاله برداری در این حوزه و فعالیت مداوم در پاکسازی و جمع آوری دپوهای لاستیک زباله و نخاله؛ تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع زباله، نخاله و لاستیک دپو شده مراتب را به طور سریع به سامانه ١٣٧شهرداری های مناطق در میان بگذارند تا به سرعت نسبت به پاکسازی محل های مورد نظر اقدام شود.

ایرانفر؛ از همکاری نکردن آپارتی‌ها در این باره به عنوان عمده دلیل بروز این مشکل نام برد و یادآور شد: آپارتی‌های فعال در شهر لاستیک‌های فرسوده را انباشت می‌کنند و این در حالیست که شهرداری آبادان محلی را برای  دپوی این لاستیک‌ها به اتحادیه مربوطه اعلام کرده و انتظار می‌رود که لاستیک‌ها را به محل مورد نظر منتقل کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ لاستیک‌ها از مواد پلیمری تشکیل شده اند که غیر قابل بازیافت است و تجزیه پذیری دشواری دارد و دود و گازهای ناشی از آتش زدن این لاستیک‌ها نیز سرطان زاست.