کد خبر: ۳۷۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۷۸

ماجرای مشکل عجیب مردی که از دهانش دود بیرون می‌آید

فیلم کوتاه «نفس نکش» به کارگردانی میلاد نسیم سبحان آماده نمایش شد.

میلاد نسیم سبحان درباره روند تولید این فیلم کوتاه گفت: دو فیلم قبلی من «جا به جا» (۱۳۹۶) و «او مثل من» (۱۳۹۸) داستان‌ها و فضایی واقعی داشتند، در چند جشنواره داخلی و خارجی هم نمایش داده شدند، اما ماجرای «نفس نکش» با دو فیلم قبلی تفاوت داشت. این فیلم فضایی فانتزی دارد.

یکی از شخصیت‌های «نفس نکش» موقع نفس کشیدن از دهانش دود بیرون می‌آید و این ویژگی برای خودش و اطرافیانش مشکلاتی به وجود می‌آورد. این موقعیت فانتزی در بستری رئال روایت می‌شود. 

این کارگردان ادامه داد: کار روی فیلمنامه و تولید این فیلم دو سال طول کشید. بخشی از تصویربرداری در تهران و بخش‌هایی اطراف تهران انجام شد. قصه در تهران،  شهرستان و در چهار لوکیشن روایت می‌شود و ما به دنبال ایجاد فضایی بودیم که لوکیشن و جغرافیا قابل باور باشد. از فروردین ماه امسال وارد پیش تولید شدیم و به دلیل جلوه‌های ویژه سنگین و نوع پروژه، جذب سرمایه برایمان مهم بود که خوشبختانه این اتفاق به شکل درست رخ داد و تصویربرداری مردادماه آغاز شد.

نسیم سبحان افزود: پس از طی مراحل فنی دی ماه امسال فیلم آماده نمایش شد، برای پخش آن برنامه‌های متعددی داریم. امیدوارم به زودی خبرهای خوبی از حضور فیلم در جشنواره‌ها بشنویم.