کد خبر: ۴۰۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

هنوز برخی مسئولان باور ندارند کارشکنی آنها موجب نفوذ دشمن است/ برخی وقایع تلخ اخیر نتیجه بی‌توجهی مسئولین به مردم است / تحقق جامعه اسلامی با شعار، پوستر و بنر مسیر نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: تحقق محله و جامعه اسلامی با شعار، پوستر و بنر مسیر نیست و تحقق این امر مستلزم رفتار و عمل درست و ساده‌ زیستی مسئولان ممکن می شود.
ایلنا: عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی شامگاه روز شنبه در نشستی با خبرنگاران که در محل بسیج رسانه استان برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس اوج نابرابری دشمن علیه ایران بود و اکنون نیز همینطور است و از همه رسانه ها و امکانات رسانه ای در این راستا استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد شبهه است، افزود: دشمن با ایجاد شبهه در فضای مجازی و رسانه های خود تلاش دارد مردم سوالات و مطالبات خود را در قالب شبهات در جامعه مطرح کنند و نمونه آن را بارها شاهد بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب با سخنرانی و جلسات محقق نمی شود، بلکه نیازمند رفتار عملی و نرم افزار لازم هر قشر و عرصه ای است و یکی از مولفه های مهم آن رفتار و گفتار مسئولان است.

وی با تأکید اینکه رفتار و گفتار مسئولان باید یکی باشد، تصریح کرد: رفتارهای متناقض مسئولان که خلاف گفته های خود عمل می کنند موجب بی اعتمادی در مردم می شود.

سرایی اضافه کرد: متأسفانه برخی مسئولان به جای توجه به مردم و خدمت به آن ها اسیر واژه ها و عناوین شده اند و این مسأله آسیب زا بوده و موجب نارضایتی شده است.

وی گفت: تحقق محله و جامعه اسلامی با شعار، پوستر و بنر مسیر نیست و تحقق این امر مستلزم رفتار و عمل درست و ساده زیستی مسئولان ممکن می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی بروز برخی آسیب ها و وقایع تلخ اخیر را نتیجه برخی رفتارهای نادرست و بی‌توجهی به مردم عنوان و بیان کرد: متأسفانه افراط و تفریط ها و هم سو نبودن نهادهای مرتبط باهم گاهی منشأ بسیاری از آسیب هاست که باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی مسئولان اگر فقط ذره ای از خدا بترسند بسیاری از مشکلات حل می شود و دشمن از این رهگذر به سود خود بهره نمی برد، ولی هنوز برخی مسئولان باور ندارند کارشکنی آن ها موجب نفوذ دشمن و ضربه به کشور است با وجودی که آمریکا به آن اعتراف دارد و پس از اغتشاشات اخیر از اغتشاشگران به عنوان افراد شجاع یاد می کند.