کد خبر: ۴۰۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۲

راهداری: ۱۵ مورد ریزش سنگ در جاده چالوس داشتیم

مهدی صفایی رئیس اداره راهداری چالوس اظهار داشت: طی تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ بار ریزش سنگ در محور کندوان حوزه استان مازندران گزارش شده است.
مهر: رئیس اداره راهداری چالوس اظهار داشت: طی تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ بار ریزش سنگ در محور کندوان حوزه استان مازندران گزارش شده است.

مهدی صفایی با اظهار این که از شروع تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ مرتبه شاهد ریزش سنگ در محور کندوان حوزه استحفاظی استان بودیم، اظهار داشت: متأسفانه براثر یکی از حوادث و ریزش سنگ بر روی یک خودرو، دو نفر فوت شده است.

وی با اشاره به این که این مسیر در حال حاضر برای تردد باز است، از مسافران و رانندگان خواست تا در تردد از این محور مقررات و قوانین توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اظهار این که بیشترین مشکل ریزش سنگ را در محدوده سیاه بیشه شاهد هستیم، گفت: همکاران راهدار با تجهیزات در این منطقه مشغول خدمات رسانی هستند.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران در حال حاضر وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان از جمله هراز، کندوان و سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان است. همچنین از نظر شرایط جوی مه گرفتگی در ارتفاعات سوادکوه و بارش باران در برخی از محورها وجود دارد.

حدود شش میلیون مسافر نوروزی تاکنون در مازندران اقامت کرده اند.