کد خبر: ۴۱۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۴

ترس شدید سلنا گومز خواننده مشهور برایش دردسرساز شد!

سلنا گومز خواننده مشهور در مورد تهدیدات هوش مصنوعی برای صنعت موسیقی می‌نویسد: «این من را می‌ترساند»
با وجود استفاده بی‌رویه از هوش مصنوعی در صنعت موسیقی سلنا گومز خواننده مشهور هنوز به آیده و یک راه نجات امیدوار است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، سلنا گومز درباره وحشتی که صنعت موسیقی به دلیل استفاده بی‌رویه از هوش مصنوعی با آن روبه‌رو است تا توضیح داد.

خانم خواننده در جریان گفتگو در گروه موسیقی یونیورسال و کنفرانس موسیقی و سلامت در مورد هوش مصنوعی و پیچیدگی‌های آن صحبت کرد.

در حین صحبت با مدیر عامل گروه موسیقی یونیورسال، سلنا گومز جنبه‌های زیادی از هوش مصنوعی را آشکار کرد.

این خواننده و بازیگر با وجود اینکه به آینده موسیقی امیدوار است، گفت: «فکر نمی‌کنم هیچ‌کس در رشته من علاقه داشته باشد برای بیان احساسات خود به کامپیوتر وابسته باشد.»

او همچنین ادامه داد: «صادقانه بگویم، همه چیز هوش مصنوعی مرا می‌ترساند. اما فکر نمی‌کنم هرگز بشود چیزی را که یک انسان می‌نویسد را جایگزین کرد.

لیل وین این موضوع را خیلی خوب توضیح داده است. او گفت که هیچ انسان دیگری مانند شما وجود ندارد. تنها شما هستید. این تمام چیزی است که باید باشد.»

خواننده مشهور پس از موفقیت آخرین تک آهنگ خود به نام «سینگلز سون» قرار است تاریخ انتشار سومین آلبوم استودیویی خود، SG3، را فاش کند.

صندوق غیرانتفاعی Rare Impact Fund که توسط بازیگر سابق کانال دیزنی تأسیس شده است، همچنین اولین رویداد خیریه خود را در ماه آینده برگزار می‌کند. این رویداد برای منابع بهداشت روانی و مبارزه با تابوها در این زمینه کمک هزینه جمع آوری خواهد کرد.