کد خبر: ۴۲۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۰

قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰۰ تومان کاهش، ۳۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد. نیم سکه با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۷,۷۵۰,۰۰۰ تومان معامله شد.
امروز سکه امامی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که سکه امامی که روز قبل تا ۳۱,۴۵۰,۰۰۰ (سی و یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۶۴ درصدی به ۳۱,۲۵۰,۰۰۰ (سی و یک میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید.


امروز نیم سکه مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که نیم سکه که روز قبل تا ۱۷,۷۵۰,۰۰۰ (هفده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۱۷,۷۵۰,۰۰۰ (هفده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

امروز ربع سکه مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که ربع سکه که روز قبل تا ۱۰,۷۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۱۰,۷۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید.


امروز هر سکه گرمی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که هر سکه گرمی که روز قبل تا ۶,۰۰۰,۰۰۰ (شش میلیون) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۶,۰۰۰,۰۰۰ (شش میلیون) تومان رسید.