کد خبر: ۴۲۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۲

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

دلار در بازار آزاد در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۵۷۰ تومان کاهش، ۵۳,۴۸۰ تومان نرخ گذاری شد. دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۲ تومان نرخ گذاری شد.
روز قبل دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۳ روز پیش تا ۵۴,۰۵۰ (پنجاه و چهار هزار و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ - با کاهش ۱.۰۶ درصدی به ۵۳,۴۸۰ (پنجاه و سه هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید.

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۴۰,۳۹۶ (چهل هزار و سیصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ - با کاهش ۱.۰۶ درصدی به ۳۹,۹۷۰ (سی و نه هزار و نهصد و هفتاد ) تومان رسید.