کد خبر: ۴۲۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۶

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

دلار در بازار آزاد در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰ تومان کاهش، ۵۳,۴۰۰ تومان نرخ گذاری شد. دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۲ تومان نرخ گذاری شد.
امروز دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۵۳,۹۰۰ (پنجاه و سه هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۹۳ درصدی به ۵۳,۴۰۰ (پنجاه و سه هزار و چهارصد ) تومان رسید.

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۴۰,۲۸۴ (چهل هزار و دویست و هشتاد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۸۴ درصدی به ۳۹,۹۴۸ (سی و نه هزار و نهصد و چهل و هشت ) تومان رسید.