کد خبر: ۴۲۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۷

نحوه شرکت در برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار+ ساعت پخش و تکرار مسابقه

محمدرضا گلزار بعد از غیبت طولانی از تلویزیون با برنامه پانتولیگ به شبکه سه برگشته است.
گلزار که پیش از این مسابقه‌ای را با نام برنده‌باش اجرا می‌کرد که به دلیل مسایل شرعی و شائبه شرط بندی در آن تعطیل شد.

او حالا بعد از گذشت چند سال دوباره به تلویزیون برگشته و اینبار برنامه ای را اجرا می‌کند که هرچند مسابقه‌است اما در بخش پانتومیم یا ادابازی است.

ساعت پخش برنامه پانتولیگ

اولین قسمت پانتولیگ 5 بهمن ماه هم‌زمان با روز پدر از شبکه سه سیما پخش شد. ساعت پخش برنامه پانتولیگحوالی ساعت ۲۲ و۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ساعت تکرار برنامه پانتولیگ

برنامه پانتولیگ که هفته‌ای یکبار پخش می‌شود دوبار نیز تکرار می‌شود که هنوز زمان تکرار آن مشخص نشده‌است.

نحوه شرکت در برنامه پانتولیگ

دست اندرکاران برنامه پانتولیگ جزئیاتی از نحوه شرکت در این برنامه را توضیح نداده‌اند اما به نظر می‌رسد می‌توان در این برنامه مانند سایر مسابقات تلویزیون ثبت نام کرد، دست اندرکاران تماس می‌گیرند و بعد از انجام چند آزمون شما می توانید در این برنامه حاضر شوید.

چرا محمدرضا گلزار در تلویزیون حاضر شد

گلزار از جمله سلبریتی‌هایی است که هرگز به تلویزیون نه نگفته‌است. چندماه قبل خبرهمکاری گلزار و رضا رشیدپور منتشر شد، رشیدپور اما به دلایلی که خودش آن را اعلام کرد انصراف داد و گلزار این پیشنهاد را قبول کرد.

دستمزد رضا گلزار برای برنامه پانتولیگ

دستمزد بالای رضا گلزار برای حضور در سریال و برنامه‌ها مساله‌ای بوده که حتی منجر به شکایت او از چندنفر شده‌است ، مشخص نیست گلزار برای این برنامه چقدر دستمزد گرفته‌است ، نه مدیران شبکه سه و نه خود گلزار درباره این مساله صحبتی نکرده‌اند، اما می‌دانیم که محمدرضا گلزار سلبریتی بسیار گرانقمیت است و به نظر نمی‌رسد دستمزد کمی برای حضور در این برنامه گرفته باشد.