کد خبر: ۴۲۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۲

قیمت دلار امروز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۲,۹۲۱ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۱ تومان نرخ گذاری شد.
قیمت امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۱,۸۰۰ (چهل و یک هزار و هشتصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۳۶ درصدی به ۴۱,۶۵۰ (چهل و یک هزار و ششصد و پنجاه ) تومان رسید.