کد خبر: ۴۲۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۲

قیمت طلا امروز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۸۰۸۰۰ تومان افزایش، ۲,۹۸۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۷۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۹۳۰,۰۰۰ تومان معامله شد.
امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۹۰۴,۲۰۰ (دو میلیون و نهصد و چهار هزار و دویست ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۲.۷ درصدی به ۲,۹۸۵,۰۰۰ (دو میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۲,۵۷۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و پانصد و هفتاد هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۲.۷۸ درصدی به ۱۲,۹۳۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و نهصد و سی هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۰۲۷ (دو هزار و بیست و هفت ) رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۲,۰۳۲ (دو هزار و سی و دو ) رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر هر اونس طلاقیمت ()مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۲,۰۳۲۵.۰۰۰.۲۴08:10۲,۰۲۷۹.۰۰۰.۴۴روز قبل۲,۰۱۸۰.۰۰۰۲ روز پیش

اونس طلا

زمانی که طلا از معدن استخراج می شود، نرم و حالت پذیر است؛ در حدی که یه راحتی می توان آنرا به شکل های مختلف درآورد و حتی روی آن به سادگی حکاکی کرد. طلای استخراج شده از معدن را معمولا به فرم شِمشی که ۴۰۰ اونس یا ۱۲/۵ کیلوگرم وزن دارد و عیار آن ۹۹۵ در هزار است، در می آورند.