کد خبر: ۴۲۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۲

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۱ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۱ تومان معامله شد.
امروز دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

امروز دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

امروز دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.


امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۰,۹۹۴ (چهل هزار و نهصد و نود و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۶۲ درصدی به ۴۱,۲۵۰ (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید.