کد خبر: ۴۲۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۱

قیمت طلا امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۴۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۷۶۱,۰۰۰ تومان معامله شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۳۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۱,۹۶۵,۰۰۰ تومان معامله شد.
امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۷۴۸,۶۰۰ (دو میلیون و هفتصد و چهل و هشت هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۴۴ درصدی به ۲,۷۶۱,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و شصت و یک هزار) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۱,۹۲۰,۰۰۰ (یازده میلیون و نهصد و بیست هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۳۷ درصدی به ۱۱,۹۶۵,۰۰۰ (یازده میلیون و نهصد و شصت و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۹۲ (یک هزار و نهصد و نود و دو ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ - به ۱,۹۹۲ (یک هزار و نهصد و نود و دو ) رسید.