کد خبر: ۴۲۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۴

قیمت دلار امروز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۱ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۱ تومان معامله شد.
امروز دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۱,۶۶۷ (چهل و یک هزار و ششصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ فوریه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۴۱ درصدی به ۴۱,۸۳۹ (چهل و یک هزار و هشتصد و سی و نه ) تومان رسید.