کد خبر: ۴۲۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۷۱

پینگ یا سرعت اینترنت کدام برای گیمر‌ها مهم‌تر است؟



در حال حاضر، بازی‌های آنلاین بسیار موردتوجه علاقه‌مندان به گیم قرار گرفته‌اند. علاوه بر انتخاب بهترین کنسول یا رایانه شخصی برای انجام بازی‌های آنلاین مبتنی بر اینترنت باید سایر فاکتور‌ها را نیز در نظر داشته باشید. در صورتیکه اهل بازی با کامپیوتر، موبایل یا کنسول به صورت آنلاین هستید، اول از همه باید در انتخاب سرویس اینترنتی دقت لازم را داشته باشید. گیمر‌ها برای انجام بازی‌های آنلاین در حجم‌های مختلف به سرویس اینترنتی قدرتمند نیاز دارند. این افراد در طول روز ممکن است که ساعت‌های زیادی را مشغول انجام بازی‌های آنلاین شوند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به گیم علاقه زیادی دارید، خرید سرویس اینترنتی قدرتمند را فراموش نکنید. پینگ و سرعت را می‌توان جزو فاکتور‌هایی در نظر گرفت که هر گیمری به آن‌ها نیاز دارد. اما از بین پینگ و سرعت، کدام گزینه برای گیمر‌ها بهترین انتخاب محسوب می‌شود؟ در این مطلب به اینکه پینگ برای گیمر‌ها مهمتر است یا سرعت، پاسخ می‌دهیم. بعد از خواندن این مطلب می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید که چه نوع سرویس اینترنتی را به عنوان یک گیمر تهیه کنید.

بازی‌های آنلاین چقدر اینترنت مصرف می‌کنند؟

برای انجام باز‌های آنلاین حتماً باید سرویس اینترنتی خریداری کنید. بازی‌های آنلاین باتوجه به حجم، میزان متغیری از اینترنت را مصرف می‌کنند. به صورت میانگین می‌توان گفت که مصرف اینترنت برای انجام بازی‌های اینترنتی بین ۴۰ الی ۱۰۰ مگابایت در ساعت است. به علاوه، با توجه به نوع بازی آنلاین، باید بسته‌های اینترنتی متفاوتی را انتخاب کنید. شما باید با در نظر گرفتن نوع بازی مدنظر خود به صورت دقیق‌تر از حجم اینترنتی مصرفی‌تان مطلع شوید. اما بهترین سرویس اینترنتی برای هر گیمری، خرید اینترنت پوینت تو پوینت با حجم ترافیک نامحدود است. سرویس پهنای باند اختصاصی در مقایسه با سایر سرویس‌ها با ترافیک نامحدود عرضه می‌شود.

اتمام حجم اینترنت از دغدغه‌های کلیدی گیمر‌ها است. در صورتی که موقع بازی به حجم اینترنت مصرفی توجه نکنید، با خطا در هنگام انجام بازی آنلاین مواجه می‌شوید. به همین خاطر، باید سراغ انتخاب بسته‌ای با حجم ترافیک نامحدود باشید. سرویس پوینت تو پوینت برای گیمر‌ها، حجم نامحدودی دارد و برای خرید ترافیک نیاز به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

پینگ مهمتر است یا سرعت اینترنت؟

در دنیای بازی‌های آنلاین، عامل‌های پینگ و سرعت بسیار مهم هستند. اما از بین این دو فاکتور می‌توان گفت که پینگ پایین بهتر است. پینگ پایین می‌تواند باعث انجام بهتر و روان‌تر بازی‌های اینترنتی شود. پینگ به بازه زمانی رسیدن دستگاه بازی به سرور اطلاق می‌شود. گیمر‌ها در صورتی قادر به تجربه بهتر بازی‌های آنلاین هستند که سرویس اینترنتی با پینگ کمتر را انتخاب می‌کنند.  در کل، هر اندازه پینگ اینترنت کمتر باشد، گیمر‌ها قادر به انجام بازی‌های بهتری هستند. در صورتیکه پینگ بازی بین ۵ الی ۲۰ میلی ثانیه باشد، گیمر‌ها بهترین بازی‌های اینترنتی را انجام می‌دهند. خیلی از گیمر‌ها به پینگ پایین هنگام انجام بازی‌های آنلاین توجه نمی‌کنند. اما نباید تأثیر پینگ پایین را برای انجام بهتر بازی آنلاین نادیده گرفت.

گیمر‌هایی قادر به انجام بازی‌های آنلاین با سرعت بیشتری هستند که سرویس اینترنتی با پینگ پایین را انتخاب می‌کنند. رمز موفقیت گیمر‌ها در انجام بازی‌های اینترنتی، اتصال سریع به اینترنت است. هر چقدر اتصال به اینترنت با سرعت کمتری همراه باشد، درآمد گیمر کمتر خواهد بود. برای گیمر‌ها کسب درآمد بالا از طریق بالا اهمیت خیلی زیادی دارد، به همین خاطر نباید تأثیر سرویس پهنای باند را برای گیمینگ نادیده گرفت.

گیمر‌ها در هنگام انتخاب سرویس اینترنت باید فاکتور‌هایی را مدنظر بگیرند. به عنوان مثال، توجه به سرعت آپلود و دانلود برای هر گیمری لازم است. بازی‌ها باید با سرعت بالایی آپلود شوند تا گیمر عملکرد خوبی داشته باشد. هر اندازه که بازی‌های آنلاین در بازه زمانی کوتاه‌تر آپلود شوند، گیمر عملکرد بهتری خواهد داشت.

اینترنت متقارن، سرعت آپلود و دانلود برابری دارد. به همین خاطر، برای نصب، دانلود و آپلود سریع‌تر بازی، گیمر‌ها به سرویس اینترنتی متقارن احتیاج دارند. در این صورت، گیمر‌ها وقت خود را برای دانلود بازی تلف نمی‌کنند.
به عنوان گیمر، برای تجربه بازی اینترنتی پرشور و هیجان، باید سراغ خرید اینترنت پهنای باند اختصاصی بروید.
علاوه بر گیم، خرید بهترین سرویس اینترنتی برای ترید نیز لازم است. بهترین اینترنت ترید و گیم را می‌توان همان سرویس پوینت تو پوینت یا پهنای باند اختصاصی در نظر گرفت.

بهترین سرویس اینترنت گیمینگ کدام است؟

اگر قصد انجام بازی‌های آنلاین برای کسب درآمد را دارید، باید سرویس اینترنتی با سرعت بالا و پینگ پایین را تهیه کنید. هر چقدر پینگ اینترنت پایین‌تر و سرعت آن بالاتر باشد، برای گیم بهترین گزینه محسوب می‌شود. سرویس پوینت تو پوینت، بهترین سرویس اینترنت گیمینگ است. سرویس اینترنتی پوینت تو پوینت در مقایسه با سایر سرویس‌ها، تأخیر کمتر و سرعت بالاتری دارد. در واقع، اینترنت پوینت تو پوینت، راهکاری مؤثر برای دسترسی گیمر‌ها به اینترنتی قوی و قابل اطمینان است. دسترسی به اینترنتی پایدار و بدون وقفه با استفاده از سرویس پوینت تو پوینت برای گیمر‌ها امکان‌پذیر است.

گیمر‌ها به اینترنت به صورت ۲۴ ساعته و دائم نیاز دارند. به همین خاطر، خرید سرویس اینترنتی پوینت تو پوینت یا پهنای باند اختصاصی می‌تواند برای گیمر‌هایی که به دنبال بازی آنلاین هستند، بهترین راهکار باشد. شما می‌توانید با استفاده از اینترنت اختصاصی به صورت ۲۴ ساعته انواع بازی‌های آنلاین را انجام دهید. خرید اینترنت p2p  را می‌توان از نیاز‌های مهم و ضروری گیمر‌ها در نظر گرفت.

قطعی اتصال اینترنت می‌تواند برای گیمر‌ها بسیار ناخوشایند باشد. بنابراین، باید به عنوان گیمر، به دنبال خرید اینترنت با اتصال دائمی و بدون قطعی باشید. قطع اینترنت می‌تواند احتمال بُرد شما را در بازی‌های اینترنتی کاهش دهد. بنابراین، اگر به عنوان گیمر، قصد رقابت در بازی‌های آنلاین برای پیروزی و بُرد را دارید، باید اینترنت پوینت تو پوینت را انتخاب کنید. خرید پهنای باند اختصاصی یا سرویس پوینت تو پوینت می‌تواند منجر به بهره وری گیمر‌ها شود. بنابراین، به عنوان گیمر برای موفقیت در حرفه خود باید به دنبال اینترنت قوی‌تر مانند پوینت تو پوینت باشید.

بهترین سرویس اینترنتی برای گیمر‌ها باید دارای ترافیک نامحدودی باشد. تمام شدن اعتبار بسته‌های اینترنتی می‌تواند موضوعی ناخوشایند برای گیمر‌ها باشد. گیمر برای دانلود و انجام بازی‌های انلاین در حجم‌های متنوع باید سرویس با ترافیک نامحدود را خریداری کند. اینترنت پوینت تو پوینت را می‌توان جزو سرویس‌هایی با ترافیک اینترنتی نامحدود در نظر گرفت.

همچنین، سرویس اینترنتی پوینت تو پوینت دارای تعرفه ترافیک پایین‌تری است. برای گیمر‌ها، انتخاب سرویس اینترنتی با هزینه مقرون به صرفه اهمیت خیلی زیادی دارد. در واقع، گیمر‌ها در طول روز باید بازی‌های مختلفی را دانلود کنند. به همین خاطر، خرید سرویس اینترنتی مانند سرویس پوینت تو پوینت با ترافیک مقرون به صرفه بهترین گزینه است. بنابراین، در صورتی که به عنوان گیمر حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، باید با در نظر گرفتن سرعت، کیفیت، پینگ و تعرفه پایین‌تر، بهترین سرویس اینترنتی را خریداری کنید.