کد خبر: ۴۲۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۷

قیمت دلار امروز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۰ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۰ تومان معامله شد.
امروز دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۵۶۴ (چهل و دو هزار و پانصد و شصت و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۴۳ درصدی به ۴۲,۷۵۱ (چهل و دو هزار و هفتصد و پنجاه و یک ) تومان رسید.