کد خبر: ۴۲۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۴

قیمت طلا امروز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۶۱۰۰ تومان کاهش، ۲,۹۱۸,۸۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۹۰۰۰ تومان کاهش، ۱۲,۶۴۱,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.
امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۹۲۴,۹۰۰ (دو میلیون و نهصد و بیست و چهار هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۲ درصدی به ۲,۹۱۸,۸۰۰ (دو میلیون و نهصد و هجده هزار و هشتصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۲,۶۷۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و ششصد و هفتاد هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۲۲ درصدی به ۱۲,۶۴۱,۰۰۰ (دوازده میلیون و ششصد و چهل و یک هزار) تومان رسید.


قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۰۳۱ (دو هزار و سی و یک ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ - به ۲,۰۳۱ (دو هزار و سی و یک ) رسید.