کد خبر: ۴۲۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۵

آقای امیرعلی نبویان، نه به آن رادیو هفت، نه به این ساندویچ سرد!

مدتی است در شبکه‌های سیما تبلیغی در حال پخش است که در آن امیرعلی نبویان، ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی اقدام به معرفی و تبلیغ یک ساندویچ سرد می‌کند.
 مدتی است در شبکه‌های سیما و البته روی بیلبوردهای شهری در تهران تبلیغی مشاهده می‌شود که در آن امیرعلی نبویان، ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی اقدام به معرفی و تبلیغ یک ساندویچ سرد می‌کند. پخش این تیزر واکنش‌های مختلف کاربران را به همراه داشـته است اما ماجرا از آنجایی آغاز شد که یک کاربر توییتری به نام «خانم داون» این تصویر را به اشتراک گذاشت و نوشت: آدم برنده ساندویچ سرد ارزون قیمت از سوپرمارکت نمی‌خره بخوره. واکنش‌ها به این توئیت متفاوت بود و برخی از تگاه مارکتینگ این تبلیغ را موفق دانسته‌اند، چون امیرعلی نبویان در رئالیتی‌شوهایی چون مافیا و اسکار توانسته چهره محجوبی از خودش به نمایش بگذارد و البته تبلیغ ساندویچ سرد در آستانه ماه رمضان هم معنادار است، چون مصرف چینین غذاهایی در ماه رمضان رشد تصاعدی دارد

در واقع آن‌هایی که به برنده بودن این تبلیغ از حیث مارکتینگ توجه کرده‌اند احتمالا به نکته درستی اشاره داشته‌اند، اما خب در هر صورت برخی نظرها هم به نوعی خاله‌زنگی بود و به تیپ و قیافه امیر علی نبویان اشاره شده بود و ،یکی گفته بود خوشگل نیست و دیگری اتفاقا او را خیلی خوشگل می‌دانست، اینجا و به این بهانه نگاهی داشتیم به حواشی پیرامون حضور امیرعلی نبویان در این تبلیغ. نبویاینی که سال‌ها پیش در برنامه رادیو هفت در شبکه آموزش همراه با منصور ضابطیان چهره  شد و اصلا از یک برنامه روشنفکرپسند ظهور پیدا کرد و بعدتر به واسطه چهره‌اش محبوبیت زیادی کسب کرد و حتی در برهه‌ای خبر ازدواج او دل دختران شهر را شکست، حالا او تبلیغ ساندویچ سرد می‌کند و از روزگار رادیو هفت خبری نیست، در زیر نظرات مردم در این باره را می‌خوانید:
 
این توئیت با واکنش سریع کاربران روبه‌رو شد که در ادامه برخی از آن‌ها را آورده‌ایم: 

کاربری به نام کوغاسون نوشت: از کی تا حالا 70، 80 تومن واسه ساندویچ سرد سوپرمارکتی شده ارزون قیمت؟ 

نیستی گفت: منم یه لحظه برای خودم ناراحت شدم چون 90 تومن برای من همچین ارزون قیمتم نیست 

بدون شکر در ادامه نوشت: آدم‌های موفق زیادی می‌شناسم که در روزمره ناهاری سبک و سریع مثلا یک ساندویچ می‌خورند.

منجک نوشت: آدم برنده رو نمیدونم ولی منی که همین ساندویچ سرد ارزون قیمت رو هم نمیتونم بخرم قطعا بازنده‌ام

بیبی فیس هم به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: با پول همین ساندویچ سرد ارزون قیمت سال 82 میتونستی یک سکه کامل بخری. قیمت سکه امروز 31.800.000 تومنه :)))

حمیدرضا اما نظر متفاوتی داشت: من مشکلم با این تبلیغ فراتر از ایناست. اصلا ذهن برنده یعنی چی؟ اون مرزی که آدم این‌ورش باشه برنده است و اون‌ورش باشه بازنده رو کی تعیین کرده؟ مگه میشه این‌قدر تک‌بعدی به آدم‌ها نگاه کرد؟

ماهی نوشت: حالا صاحب ذهن برنده چرا اینقدر شلخته‌ست، چرا یقه کت از شونه زده بیرون، چرا یقه پیرهن اینجوریه، چرا لباست به تنت زار می‌زنه؟

شهریار ابعاد مختلف این ماجرا را بررسی کرد و در نهایت نوشت: این تبلیغ واقعا همه چیش اشتباهه. از خود شخصی که انتخاب کردن تا شعارشون حتی مدلی که عکس گرفتن. این همه جدیت و شیک و پیکی برای  ساندویچ؟ انگار تبلیغ موبایل یا برند کت و شلواره

حالا و به همین بهانه حضور بازیگران در تبلیغات تلویزیونی را مرور می‌کنیم همراه ما باشید

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از ستاره‌های این روزهای سینما که طرفداران زیادی هم دارد چندی پیش به جمع بازیگرانی پیوست که به سمت تبلیغات در تلویزیون روی آورده‌اند و تبلیغ یک برند معروف از آبمیوه را برعهده گرفته بود و طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی دستمزد بالایی هم برای این تبلیغ گرفته بود.

امین حیایی

امین حیایی یکی دیگر از بازیگرانی است که چند سال است تبلیغ یک محصول را در تلویزیون برعهده دارد. این هنرمند کشورمان تبلیغ برند معروفی از یک سس را برعهده دارد و با ویژگی‌های همیشگی شخصیتش این تیزر تبلیغاتی را اجرا می‌کند.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان یکی از بازیگرانی است که چند وقتی‌ست به سمت دنیای تبلیغات در تلویزیون سوق پیدا کرده و به خاطر استایل و ظاهر مناسبش برای بازی در تیزر تبلیغاتی یک برند پوشاک انتخاب شده است و با همین برند به جمع هنرمندانی پیوسته است که حضور فعالی در تیزرهای تبلیغاتی دارند.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبالیستی که وارد حیطه بازیگری شد و توانست عملکرد قابل قبولی را در دنیای بازیگری داشته باشد، بعد از موفقیت در بازیگری وارد دنیای تبلیغات شد و با تیزرهای تبلیغاتی فرش در تلویزیون به جمع بازیگرانی پیوست که کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج سرشناس تلویزیون هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده‌اند و علاوه بر بازیگری، حضوری را هم در دنیای تبلیغات تلویزیونی تجربه کرده‌اند. این زوج بازیگر تبلیغات یک روغن سرخ کردنی را در تلویزیون برعهده داشتند که این تبلیغ تلویزیونی را با همان شکل خانواده محور خودشان اجرا کردند.

احمد مهران‌فر

از چند روز پیش نیز احمد مهران‌فر را در یک آگهی می‌بینیم که هنوز از اسم محصول خبری نیست. این تبلیغ، خوش‌رنگ و لعاب است و ویژگی مهم دیگر آن به تنوع گریم مهران‌فر برمی‌گردد. او در نقش‌های مختلف ظاهر شده که یکی از آنها مردی است متمول که وارد یک هتل می‌شود. نقش راننده و کارکنان هتل را نیز خود مهران‌فر بازی کرده. این اتفاق یادآور سریال «آکتور» هم هست که مهران‌فر در آن گریم‌های مختلف داشت.