کد خبر: ۴۲۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۹

قیمت دلار امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۰ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۰ تومان نرخ گذاری شد.
امروز دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۰۲ مارچ ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۰۲ مارچ ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۰۲ مارچ ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۳,۶۱۰ (چهل و سه هزار و ششصد و ده ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۰۲ مارچ ۲۰۲۴ - با رشد ۱.۹۳ درصدی به ۴۴,۴۷۰ (چهل و چهار هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان رسید.