کد خبر: ۴۲۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۶۰

جزئیات جدید از سریال‌های نوروزی ۱۴۰۳+خلاصه داستان و ساعت پخش

چهار سریال «زیرخاکی ۴»، «نون‌خ ۵»، «رستگاری» و «هفت سر اژدها» به عنوان گزینه‌های نهایی برای پخش در ماه رمضان و نوروز  انتخاب شده‌اند.
چهار سریال «زیرخاکی ۴»، «نون‌خ ۵»، «رستگاری» و «هفت سر اژدها» به عنوان گزینه‌های نهایی برای پخش در ماه رمضان و نوروز  انتخاب شده‌اند.

زیرخاکی و نون خ از شبکه یک

شبکه یک دو سریال «زیرخاکی ۴» و «نون‌خ ۵» را برای مخاطب تدارک دیده است. پخش «زیرخاکی ۴» از ابتدای ماه رمضان و آخرین هفته اسفند آغاز می‌شود. دومین سریال شبکه یک «نون‌خ ۵» است که پس از ایام سوگواری شب‌های قدر از نیمه دوم فروردین روانه آنتن خواهد شد.

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا تهیه می‌شود و در آن بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی و به نویسندگی امیر وفایی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد. حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی بازیگران این سریال هستند.

سریال رستگاری از شبکه 2

پس از چندین سال که سنت پخش سریال‌های ماورایی در ماه رمضان به دست فراموشی سپرده شده بود، شبکه دو بار دیگر سراغ ژانر ماورایی و معناگرا رفته و پای شیطان و فرشته و برزخ را وسط کشیده است.

مسعود ده‌نمکی کارگردانی «رستگاری» را به عهده دارد و قرار است این بار با یک اثر ماورایی مهمان خانه‌ها شود. این سریال در ۳۰ قسمت تهیه شده و در ماه رمضان روی آنتن می‌رود.

سریال هفت سر اژدها از شبکه 3

سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی با نام قبلی «طلاق» قرار است ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از شبکه سه پخش شود. این درام سیاسی در ژانر پلیسی، سیاسی ساخته شده و درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز است که به پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی می‌پردازد.