کد خبر: ۴۲۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۶۲

با خرید یوتیوب پریمیوم به این امکانات دسترسی پیدا کنید!

 

کاربران یوتیوب یک گزینه پولی در قالب ثبت نام و اشتراک ماهانه دارند که به عنوان YouTube Premium شناخته می شود. یوتیوب ادعا می کند که آنها بیشتر تجربه استفاده از ویدیوهای بزرگ بهبود یافته است. توسط سرویس اشتراک گذاری. در اینترنت، این سرویس اشتراک ها را ارائه می دهد. در این مقاله ما ویژگی های مختلف YouTube Premium و جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.

YouTube Premium چیست؟

YouTube Premium یک سرویس پولی در YouTube است که خدمات خود را با پرداخت اشتراک ماهانه به کاربران ارائه می دهد. پخش ویدیو بدون نمایش تبلیغات و پخش آفلاین، و مهمتر از همه... انحصار محتوای تولید شده توسط تولید کنندگان انحصاری YouTube یکی از ویژگی‌های این سرویس ممتاز است. کاربران می‌توانند ماهانه 11.99 دلار برای عضویت در سرویس ممتاز، از جمله سرویس YouTube Music Premium، پرداخت کنند.

با خرید یوتیوب پریمیوم به این امکانات دسترسی پیدا کنید!

آشنایی با YouTube

Google روشی عجیب و گاهی نادرست برای نام‌گذاری سرویس‌ها دارد و این تمایل را می‌توان در YouTube مشاهده کرد. برای مثال YouTube تعداد زیادی از کاربران (Youtube Red)، که تا سال 2018 به عنوان سرویس پولی و اشتراک YouTube شناخته می شد.

شما می توانید برای خرید اکانت یوتیوب پرمیوم قانونی و اورجینال به سایت پرمی شاپ مراجعه کنید.

پس از مدتی و با تغییر نام تجاری YouTube Music به عنوان یک سرویس و برنامه جداگانه، بخش اشتراک به YouTube Premium به نام تجاری YouTube تغییر نام داد، در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

● YouTube Premium: سرویس اصلی پولی و اشتراک YouTube.

● YouTube Music: یک سرویس پخش موسیقی جداگانه است که دسترسی رایگان به انواع موسیقی را با یک برنامه اختصاصی فراهم می کند. .موسیقی یوتیوب در نوع خود یک رقیب برای Spotify و Apple Music است.

● YouTube Music Premium : یک نسخه اشتراک پولی است که با پرداخت 9.99 دلار در ماه فعال می شود. این اشتراک به شما اجازه می دهد این کاربر می‌تواند موسیقی را در پس‌زمینه پخش کند و موسیقی آفلاین و با کیفیت را دانلود و پخش کند. این اشتراک را می‌توان به عنوان بخشی از اشتراک ماهانه YouTube Premium نیز دریافت کرد. در حال حاضر، YouTube Music Premium شامل دسترسی به Google Play Music نیز می‌شود.

● YouTube TV: سرویس پخش زنده تلویزیونی مشابه Hulu و سایر خدماتی که به شما امکان می دهد برنامه های تلویزیونی و ضبط های DVR را تماشا کنید خدمات ارائه می دهد و یک سرویس ابری ارائه می دهد.

● YouTube Kids:این یک برنامه اختصاصی برای کودکان است که فقط محتوای مناسب سن ارائه می‌کند.

با خرید یوتیوب پریمیوم به این امکانات دسترسی پیدا کنید!

مزایای اکانت پرمیوم چیست؟

کاربران سرویس اشتراک ممتاز YouTube در مقایسه با کاربران عادی ویژگی‌های بیشتری دریافت می‌کنند. در مرحله بعد، این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

● محتوا را بدون تبلیغات تماشا کنید: با ورود به حساب Google در هر پلتفرمی از وب و تلفن هوشمند یا هر پخش محتواها بدون تبلیغ پخش می شوند.

● دسترسی به محتوای انحصاری YouTube: با پرداخت هزینه اشتراک YouTube Premium، به محتوای حرفه‌ای و انحصاری YouTube دسترسی پیدا می‌کنید. معمولاً توسط سازندگان حرفه ای این پلتفرم تولید می شود.

● پخش در پس‌زمینه: اگر از YouTube در یک پلتفرم تلفن همراه استفاده می‌کنید، پس اینکه به برنامه دیگری بروید ... صفحه شما صدای محتوای سرویس را می شنوید.

● دانلود ویدیوها: ویدیوها و لیست‌های پخش را می‌توان به صورت آفلاین در تلفن هوشمند یا تبلت خود بارگیری و مشاهده کنید

● YouTube Music Premium: همانطور که اشاره کردم، با پرداخت هزینه اشتراک YouTube Premium، می توانید به محتوا و همه ویژگی ها دسترسی داشته باشید.

شاید در آینده Google ویژگی‌های بیشتری را برای مشترکین پولی YouTube Premium ارائه دهد. با این حال بهترین راه برای آشنایی با این ویژگی‌ها، استفاده از خود سرویس YouTube است.

درآمدزایی برای تولیدکننده‌های محتوا

یکی از جنبه های کمتر شناخته شده YouTube Premium کسب درآمد از محتوا برای سازنده است. اگر کاربر از خدمات رد کردن و یا مسدود کردن تبلیغات استفاده کند، اشتراک ممتاز برای او مفید نخواهد بود. همچنین، مسدود کردن تبلیغات مانع از کسب درآمد سازنده محتوا می‌شود. فراموش نکنید که اکثر تولیدکنندگان محتوا پول از تبلیغات به دست می آید.

هزینه های اشتراک یوتیوب

YouTube طرح های مختلفی را به کاربران سرویس ممتاز ارائه می دهد. طرح های مختلف این سرویس در جدول زیر مقادیر آنها به صورت نشان داده شده است. خوب.

با خرید یوتیوب پریمیوم به این امکانات دسترسی پیدا کنید!

طرح انفرادی مشابه سرویس اصلی YouTube Premium است و دو طرح دیگر خانواده و دانش آموزی نیز از همان ویژگی های اولیه طرح فردی بهره می برند. ، تنها تفاوت در Family Service با ,فردی می توانید آن را با حداکثر 5 نفر از اعضای خانواده خود (بالای 13 سال) به اشتراک بگذارید.

در سرویس‌های دانشجویی، علاوه بر مزایای اصلی، برخی از ویژگی‌های مختص دانش‌آموزان را نیز دریافت می‌کنید. همچنین، می‌توانید سالانه اشتراک ممتاز YouTube خریداری کنید، که هزینه آن 119.99 دلار در سال خواهد بود.

با خرید یوتیوب پریمیوم به این امکانات دسترسی پیدا کنید!

آیا امکان خرید اشتراک YouTube Premium در ایران وجود دارد؟

ساده ترین راه برای کاربران ایرانی برای خرید اشتراک ممتاز مراجعه به وب سایت ها و پلتفرم های زیادی است که در این زمینه توسعه یافته اند. وب سایت های داخلی قیمت ارائه شده ممکن است برای خرید یک اشتراک یک ماهه باشد، بسیار مناسب تر از ارزش واقعی آن به دلار است، که به نحوه خرید این اشتراک از طریق وب سایت منبع نیز اشاره دارد.