کد خبر: ۴۲۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۲۵

واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرد: هیچ گونه شناخت و ارتباطی با مهدی جوانمرد و هلدینگ او ندارم / تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفته‌ام / شخصا سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

ایندیپندیت فارسی در مطلبی مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرده.

 

به گزارش فارس، ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه‌ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

 

البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی‌شود، در چند سال گذشته بار‌ها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند. شایعه‌ای که خبرگزاری فارس آن را رد کرده بود.