کد خبر: ۴۲۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۳

کوثری: ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان / ساخت مسجد در چنین مکانی دقیقا مصداق برطرف کردن نیاز فرهنگی منطقه است

اسماعیل کوثری نماینده منتخب تهران در مجلس گفت: برگزاری مراسماتی مثل ورزشگاه آزادی و سفره بزرگ افطار در بلوار کشاورز تهران و همچنین ساخت مسجد در قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان ایران و اسلام.

فارس: اسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عصبانیت ضد انقلاب درباره مراسمات مذهبی و ساخت اماکن مذهبی گفت: دشمنان اگر با ساخت مسجد مخالفت نکنند، باید شک بکنیم.

 

وی در ادامه گفت: این ها با تفکر ملی و دینی ما مخالف هستند و از چنین تفکر و گفتمانی انتظاری بیش از این نیست.

 

وی افزود: برگزاری مراسماتی مثل ورزشگاه آزادی و سفره بزرگ افطار در بلوار کشاورز تهران و همچنین ساخت مسجد در قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان ایران و اسلام.

 

نماینده منتخب مردم تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر شور مردم همراه با خانواده هایشان در اماکن و برنامه‌های مذهبی  نشان دهنده استقبال خوب و نیاز مردم ایران به برنامه های مذهبی است.

 

کوثری تصریح کرد: خب مشخص است که زمانی که این ها میلیارد ها خرج کرده و به دنبال نفوذ فرهنگی در خانواده های ایرانی هستند تاب دیدن ساخت مساجد یا حضور پرشور مردم در مراسمات مختلف را ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید به برگزار کنندگان و دست اندرکاران برنامه های پرشوری مثل ورزشگاه آزادی و افطاری بلوار کشاورز دست مریزاد گفت که این چنین دشمنان را عصبانی کرده است.

 

وی با اشاره عصبانیت دشمن از ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: زمانی که چنین مکان های معنوی در جاهایی که این ها لانه کرده اند و نفوذ فرهنگی صورت گرفته خب معلوم است دشمنان ایران و اسلام مخالفت می کنند.

 

وی افزود: ما باید کار خودمان را بکنیم و به حاشیه های دشمنان توجه نکنیم و محکم این مسائل را دنبال کنیم و فضاها را برای نیروهای متعهد آماده بکنیم.

 

کوثری تصریح کرد: قطعاً باید در اماکن تفریحی و پارک ها به مسائل فرهنگی و نیازهای مذهبی مردم هم توجه بشود و ساخت مسجد در چنین مکانی دقیقا مصداق برطرف کردن نیاز فرهنگی منطقه قیطریه است.

 

کوثری در پایان گفت: زمانی که مسجدی در چنین منطقه ای ساخته ای می شود قطعا خانواده های متدین تهرانی از آن استقبال کرده و این موضوع تیری است بر قلب دشمنان ایران و اسلام و مخالفان این موضوع عامدانه به دنبال تخریب وجهه فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم هستند.