کد خبر: ۴۲۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۴

قیمت طلا امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۸۵۰۰ تومان افزایش، ۳,۴۵۱,۳۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۷۵۰۰۰ تومان افزایش، ۱۴,۹۵۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۳,۴۳۲,۸۰۰ (سه میلیون و چهارصد و سی و دو هزار و هشتصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۳ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۵۳ درصدی به ۳,۴۵۱,۳۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و یک هزار و سیصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

 

امروز هر مثقال طلا 18 عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۴,۸۷۵,۰۰۰ (چهارده میلیون و هشتصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۳ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۵ درصدی به ۱۴,۹۵۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

 

قیمت اونس طلا

 

امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۲۵۲ (دو هزار و دویست و پنجاه و دو ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۳ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۱.۴۸ درصدی به ۲,۲۸۶ (دو هزار و دویست و هشتاد و شش ) رسید.