کد خبر: ۴۲۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۵

قیمت دلار امروز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۳,۵۶۸ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۳,۵۶۸ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی شاهد افزایش ۰.۲۴ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۳,۴۶۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۴۳,۵۶۸ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد افزایش ۰.۲۴ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۳,۴۶۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۴۳,۵۶۸ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

قیمت دلار در سامانه سنا شاهد افزایش ۰.۲۴ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۳,۴۶۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۴۳,۵۶۸ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

 

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۷,۷۲۱ (چهل و هفت هزار و هفتصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۰۴ درصدی به ۴۷,۷۰۰ (چهل و هفت هزار و هفتصد ) تومان رسید.