کد خبر: ۴۲۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۱

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۵۶۷ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با کاهش ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۵۶۷ تومان معامله شد.

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۳,۵۶۸ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۷ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰ درصدی به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۳,۵۶۸ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۷ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰ درصدی به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

امروز دلار در سامانه سنا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۳,۵۶۸ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۷ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰ درصدی به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

 

امروز دلار کانادا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که روز قبل تا ۴۸,۳۱۹ (چهل و هشت هزار و سیصد و نوزده ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۷ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۶۹ درصدی به ۴۸,۶۵۵ (چهل و هشت هزار و ششصد و پنجاه و پنج ) تومان رسید.