کد خبر: ۴۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۲

صدر اعظم آلمان: اسرائیل باید به کاهش تنش کمک کند

اولاف شولتس صدر اعظم آلمان به دنبال تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای گسترش شرارت‌هایش در منطقه غرب آسیا، گفت که اسرائیل باید به کاهش تنش‌ها کمک کند.

ایرنا: اولاف شولتس صدر اعظم آلمان به دنبال تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای گسترش شرارت‌هایش در منطقه غرب آسیا، گفت که اسرائیل باید به کاهش تنش‌ها کمک کند.

 

اولاف شولتس امروز دوشنبه در جریان سفر به چین در مورد تحولات چند روز گذشته پیرامون پاسخ سپاه پاسداران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق، گفت که رژیم صهیونیستی اید به کاهش تنش‌ها کمک کند

 

وی در ادامه اظهاراتش در شانگهای همچنین افزود: تهران نباید حمله دیگری به اسرائیل انجام دهد.

 

شولتس در شروع این سفر سه روزه به چین با ادعای اینکه «دفع موفقیت‌آمیز» عملیات ایران واقعا قابل توجه بود، افزود: این موفقیتی است که نباید از دست داده شود و بنابراین توصیه ما این است که به کاهش تنش کمک کنیم.

 

صدراعظم آلمان روز سه‌شنبه به پکن سفر خواهد کرد و در آنجا گفتگوهایی با شی‌جین‌پینگ رئیس جمهور و لی کیانگ نخست وزیر چین خواهد داشت.

 

از سوی دیگر آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان که به فرانسه سفر کرده، مدعی شد که رژیم صهیونیستی با توجه به آنچه «دفاع هوایی قوی» خواند و همچنین با اقدام‌های آمریکا، انگلیس و کشورهای عربی در دفاع پیروز شده است.

 

بائربوک در یک نشست خبری در پاریس تاکید کرد که اکنون باید از یک تشدید تنش در منطقه غرب آسیا جلوگیری کرد.