کد خبر: ۴۲۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۰

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور: انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید

امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور طراحی و توسعه تجهیزات کارآمد را اولین اولویت پدافند هوایی دانست و گفت: انسجام و هم‌افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است.

تسنیم: فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور طراحی و توسعه تجهیزات کارآمد را اولین اولویت پدافند هوایی دانست و گفت: انسجام و هم‌افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است.

 

امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح امروز در مراسم صبحگاه منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ارتش کشورمان با تبعیت از فرمایشات داهیانه رهبر انقلاب توانسته به پیشرفت‌های تحسین برانگیزی برسد که مایه افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.

 

وی تأکید کرد: ارتقاء دستاوردهای دفاعی، هوشیاری و نیز افزایش تلاش بهینه و اثر بخش، مؤلفه‌های اساسی در پدافند هوایی برتر و قوی است.

 

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال به روز شدن و ارتقاست و همواره با شناسایی تهدیدات غیرمتصور، طراحی و توسعه تجهیزات و تسلیحات کارآمد اولین اولویت این نیرو است.

 

وی، راه و مکتب شهدا را الگوی کارکنان غیور پدافند هوایی دانست و بیان کرد: همواره تمامی ظرفیت‌ها و بسترهای لازم باید در راستای امنیت پایدار و آرامش خاطر هموطنان به‌کارگیری شود.