کد خبر: ۴۲۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۵۳

عکسِ دیده‌نشده از عروس زیبای خسرو شکیبایی؛ همسر پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی که در ادامه جزئیات زندگی این هنرمند را ملاحظه نمایید.

پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی که در ادامه جزئیات زندگی این هنرمند را ملاحظه نمایید.
بیوگرافی
پوریا شکیبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 19 مرداد 1361 در تهران متولد شد. پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی و پروین کوشیار است و از نظر ظاهری شباهت عجیبی به پدرش دارد. وی یک خواهر نانتی به نام پوپک شکیبائی نیز دارد.
تحصیلات پوریا شکیبائی
او دارای لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه سیدنی استرالیا می باشد.
خاطره شنیدنی پوریا شکیبائی از پدر
پوریا شکیبایی تعریف کرد که درست یک شب پیش از فوت پدرش اتفاقی به یاد ماندنی و عجیب برایش افتاده است. او می گوید که در آخرین روز های زندگی مرحوم شکیبایی بیماری به حدی او را بی رمق کرده بود که توان حرف زدنش را ازو گرفته بود و حتی نمی توانست از جای خود بلند شود و راه برود، اما شب آخر زندگی اش پوریا را کنارش صدا می زند و به محض این که پوریا به نزد او می رسد مرحوم شکیبایی سه کشیده محکم و بدون هیچ توضیح ودلیلی به پوریا می زند. همه اعضای خانواده و خود پوریا از این کار پدر مبهوت و تعجب زده می شوند و هرکاری می کنند دلیل این اتفاق را نمی فهمند حتی همسر مرحوم شکیبایی می گوید هر چقدر فکر کردیم نتوانستیم بفهمیم چرا این اتفاق رخ داده است.
گذشت تا این که روزی پوریا گفت ممکن است دلیل این حرکت پدر این بوده که او توان صحبت کردن نداشته است و برای این که به من بفهماند از این به بعد مسئولیت خانواده به عهده من است و باید این مسئولیت سنگین را به دوش بکشم این کشیده ها را زده. پوریا می گوید که متوجه شدیم که مرگ راهم زندگی باید کرد.
ازدواج پوریا شکیبایی
پوریا شکیبایی متاهل بوده و با خانمی به نام پریا زاغند در سال 1388 و در 26 سالگی ازدواج کرده است.
مهاجرت پوریا شکیبائی
پوریا شکیبایی که انس زیادی با پدر داشت، دو ماه پس از فوت پدرش مرحوم خسرو شکیبایی به دلیل فراموش کردن مرگ تلخ او و برای آزمودن خود به شهر سیدنی در استرالیا مهاجرت نمود تا دریابد آیا می تواند بدون اینکه زیر سایه نام پدر باشد، بار زندگی را به دوش بکشد. او در سیدنی استرالیا در رشته تربیت بدنی وارد دانشگاه شد و با نوشتن، کار و ورزش تا حدودی به آرامش رسید. پسر خسرو سینمای ایران بعد از هشت سال به ایران بازگشت تا بتواند پا بر جای پای پدرش بگذارد.

تجربه صداپیشگی پوریا شکیبائی
پوریا اولین بار در سال 1371 وقتی 9 ساله بود صداپیشگی در فیلم «باز باران» با موضوع کودکان مبتلا به بیماری نقض ایمنی و اهدای سلول های بنیادی را تجربه کرد در سال 1385 وقتی 23 ساله بود در نقش جوانی پدر برای فیلم «دست های خالی» تست داد اما در نهایت تصمیم گرفتند از تصاویر او استفاده کنند.
شروع فعالیت هنری پوریا شکیبائی
پوریا شکیبایی به مناسبت روز جهانی چپ دست ها مهمان ویژه خندوانه بود. او بعد از حضور در برنامه خندوانه رامبد جوان در 22 مرداد 1395 به خاطر شباهت زیاد چهره اش به پدر، مورد توجه قرار گرفت پوریا شکیبایی در نهایت برای اولین بار در سال 1395 وقتی 33 ساله بود با نمایش «12» اولین تجربه بازیگری خود را از روی صحنه تئاتر بدست آورد خودش می گوید، برای آغاز فعالیت من در تئاتر، نمایش دوازده بهترین اتفاق بود و می توانم در کارنامه هنری ام به آن افتخار کنم.
آثار هنری پوریا شکیبایی
ایشان تاکنون در سه فیلم کوتاه به نام های《مکث》،《دژاوو》 و《 تتو》 بازی کرده است.
این هنرمند همچنین در فیلم سینمایی با عنوان《سینما خر》 که شاهد احمدلو آن را در سال ۱۳۹۶ ساخت به ایفای نقش پرداخت اما تا قبل از سریال برف بی صدا می بارد در هیچ مجموعه ای بازی نکرده بود.