کد خبر: ۴۲۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶

بانکداری ویدیویی چیست

بانک پاسارگاد به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی؛ در سال‌های گذشته محصولات متنوعی در حوزه بانکداری دیجیتال ارائه نموده است که از این بین می‌توان به سامانه بانکداری ویدئویی اشاره کرد. 

بانک پاسارگاد به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی؛ در سال‌های گذشته محصولات متنوعی در حوزه بانکداری دیجیتال ارائه نموده است که از این بین می‌توان به سامانه بانکداری ویدئویی اشاره کرد. 

محصول "بانکداری ویدئویی" با هدف ارائه نسل جدید خدمات بانکی، بیش از دو سال است که در شعبه دیجیتال (پاد) بانک پاسارگاد رونمایی شده است و فارغ از موقعیت فیزیکی مشتری با ایجاد یک بستر کامل برای ارتباط تصویری و صوتی بین بانکدار و مشتری، امکان ارائه خدمات بانکی و مالی را فراهم می‌سازد. 

در این محصول هویت مشتری هم‌زمان از طریق هوش مصنوعی و هوش انسانی احراز می‌گردد. با کمک بانکداری ویدئویی، مشتری در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در شعبه می‌تواند پس از ثبت درخواست، با بانکدار ارتباط تصویری برقرار نموده و خدمت بانکی مورد نیاز را دریافت نماید. در حال حاضر شعبه دیجیتال بانک روزانه پاسخگوی صدها تماس مشتریان ارجمند می‌باشد. 

رضایتمندی بالای مشتریان باعث شده که در آینده نزدیک خدمات متنوع‌تری (به‌خصوص خدماتی که الزام حضور در شعبه را دارد) روی این بستر ارائه گردد. 

مشتریان در ساعات کاری از طریق منوی خدمات در برنامه کاربردی ویپاد، امکان دسترسی به این سامانه را دارند که به زودی این محدودیت زمانی نیز کاسته می‌شود. همچنین گفتنی است این محصول در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب جایزه جشنواره نوآوری برتر ایرانی در دانشگاه شریف گردید.