کد خبر: ۴۲۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۱۹

دریافت وام بدون ضامن تنها با فیش حقوقی | خبر خوش برای متقاضیان وام فوری

بانک تجارت که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این طرح با سود متفاوت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند.

بانک تجارت که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این طرح با سود متفاوت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند.
سود تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک تجارت برحسب مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات متفاوت بوده و چهار یا شش یا 23 درصد است. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند.
همچنین به منظور دریافت این وام داشتن فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته مورد نیاز بوده و کارمندان به منظور ضمانت امکان ضامن شدن به شکل ضربدری را دارند. پس از دریافت تسهیلات مذکور با توجه به قرارداد وام مدت زمان بازپرداخت آن مشخص خواهد شد. افرادی که تسهیلات مذکور را براساس قرارداد قرض الحسنه دریافت کرده باشند حداکثر ظرف 18 ماه و اشخاصی که وام را طبق قرارداد مرابحه گرفته باشند، حداکثر طی 36 ماه امکان بازپرداخت را خواهد داشت

با در نظر گرفتن مبلغ مذکور، حداکثر مدت زمان 36 ماه و سود 23 درصدی، میزان هر قسط 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 418 میلیون و 114 هزار و 993 تومان است.
لازم به ذکر است افرادی که قبلا نزد بانک تجارت حسابی دارند، به افتتاح حساب جدید نیازی نداشته و می‌توانند از طریق سپرده قبلی خود برای دریافت وام مذکور اقدامات لازم را به عمل آورند.

بانک تجارت به منظور افزایش قدرت خرید و حمایت همه جانبه از حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌ها طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را ارائه داده است. این تسهیلات ارزان قیمت متناسب با حقوق متقاضیان پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی افتتاح یا دارای حساب واریز حقوقی نزد بانک تجارت که امکان درخواست این وام را دارند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان اعلام شده است. این وام در قالب عقد مرابحه یا قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود. نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت این وام با توجه به مبلغ واریزی حقوق متقاضی و توان بازپرداخت وی متفاوت است. با این حال نرخ سود از 23 درصد و مدت زمان پرداخت اقساط از 36 ماه بیشتر نیست.

افرادی که قبلا در بانک تجارت حساب قرض الحسنه افتتاح کرده‌اند نیازی به افتتاح دوباره این حساب ندارند و می‌توانند روی سپرده قبلی خود درخواست بدهند. وثایق و تضمین‌های طرح تسریع یا گواهی کسر از حقوق صادره از سوی شرکت یا سفته به همراه ضامن معتبر است. ضامن می‌تواند همکار پرسنل متقاضی، کاسب دارای پروانه کسب یا شخص مورد تایید شعبه باشد. ضمنا انعقاد قرارداد لازم الاجرا به منظور دریافت این وام نیز ضروری است.
راز آسمان پایتخت
لازم به ذکر است که اگر تضمین نامه مبنی بر بازپرداخت اقساط از طرف شرکت ذی ربط، حتی در صورت قطع ارتباط پرسنل با مجموعه، ارائه شود، قرارداد لازم الاجرا کافی بوده و دیگر به ارائه سایر وثایق نیازی نیست.
افراد به منظور دریافت فرم درخواست تسهیلات مذکور کافی است به یکی از شعب بانک تجارت نزدیک محل کار یا زندگی خود مراجعه داشته باشند.

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «نیکان» این مجموعه را دارند. این وام به افرادی اعطا می‌شود که میانگین حساب مناسبی داشته باشند.

وام 50 میلیونی بانک تجارت مخصوص افرادی است که در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه افتتاح کنند. بعد از افتتاح حساب لازم است افراد حداقل به مدت سه ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مناسب داشته باشند. متقاضیان بعد از دریافت این وام همچنان امکان واریز و برداشت از حساب در طول مدت سپرده گذاری را خواهند داشت.

افراد برای دریافت این نوع تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و فقط دارای چهار درصد کارمزد است. گیرندگان این وام حداکثر طی 24 ماه زمان برای پرداخت اقساط خواهند داشت. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این وام به بستگان درجه موجود است.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مبلغ تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان اعلام شده است.