کد خبر: ۴۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۲

قتل فجیع دختر جوان توسط نامزدش؛ قاتل خودزنی کرد اما زنده ماند!

پرونده مردی که در شب ولنتاین در جنایتی هولناک نامزدش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و خودزنی کرده بود در حالی که از این جنایت جان سالم به در برده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

پرونده مردی که در شب ولنتاین در جنایتی هولناک نامزدش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و خودزنی کرده بود در حالی که از این جنایت جان سالم به در برده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.
همشهری آنلاین: پرونده مردی که در شب ولنتاین در جنایتی هولناک نامزدش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و خودزنی کرده بود در حالی که از این جنایت جان سالم به در برده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.
شامگاه ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی راهی صحنه یک قتل در حوالی پل استخر واقع در شرق تهران شدند. آنها در محل یا یک پراید سفید رنگ مواجه شدند که روی صندلی شاگرد جسد زنی ۲۲ ساله قرار داشت که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. همچنین روی صندلی مجاور مردی ۲۶ ساله قرار داشت که او نیز با ضربات چاقو به شدت مجروح شده اما هنوز زنده بود. در این شرایط وی به بیمارستان منتقل شده و تحقیقات در این باره آغاز شد.
برادر مقتول که پلیس و اورژانس را خبر کرده بود در این باره به ماموران گفت:‌ مقتول دحترخاله‌ام و نامزد برادرم بود. آنها حدود ۶ سال بود که نامزد کرده بودند و قصد داشتند با یکدیگر ازدواج کنند؛ اما با هم دچار اختلاف شده بودند. او ادامه داد:‌ آنها قصد داشتند به مناسبت ولنتاین به رستوران بروند اما برادرم تماس گرفت و درحالی به به سختی حرف می‌زد گفت کمک لازم دارم. او آدرس را فرستاد و وقتی به آنجا رسیدم با این صحنه مواجه شدم.
بررسی صحنه جنایت نشان می‌داد که مرد جوان ابتدا با ضربات چاقو نامزدش را به قتل رسانده و در ادامه خودزنی کرده است. هرچند او دچار جراحت‌های شدیدی شده بود اما در نهایت با تلاش کادر درمان از مرگ نجات یافت. در این شرایط بود که وی بازداشت شد و انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را برملا کرد.
او گفت: ۶ سال قبل به خواستگاری دخترخاله ام رفتم و با یکدیگر نامزد شدیم. نامزدم، برادری داشت که از خودش بزرگتر بود. خانواده آنها می گفتند که باید ابتدا برادرش ازدواج کند و بعد ما مراسم عروسی مان را بر پا کنیم. اما پسرخاله ام تن به ازدواج نمی داد. چند مرتبه تلاش کردیم جشن مان را برگزار کنیم اما هر بار عروسی عقب می‌افتاد تا اینکه با یکدیگر دچار اختلاف شدیم. من هم که از این ماجرا عصبانی بودم آن شب تصمیم گرفتم به طور جدی با نامزدم صحبت کنم. قبل از آن یک چاقو خریدم و سر قرار رفتم. وقتی او سوار ماشین شد حرفهایم را شروع کردم اما او گفت باید جدا شویم. ۶ سال عمرم را پای او گذاشته بودم و شنیدن این جمله خیلی برایم سخت بود. چاقو را برداشتم و دو ضربه به او زدم و در نهایت خودزنی کردم اما او جانش را از دست داد و من زنده ماندم.
به دنبال اعترافات متهم او صحنه جنایت را بازسازی کرد و چند روز قبل با تکمیل تحقیقات پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قرار است متهم به زودی در دادگاه محاکمه شود.