استقبال گسترده زائرین اربعین از اپلیکیشن بله
دستیار هوش مصنوعی بله با ارائۀ اطلاعات مفید و پاسخگویی به سوالات زائرین، تجربهای ایمن و راحتتر را برای آنها فراهم کرد. این بازو با بهرهگیری از هوش مصنوعی توانست به بیش از سه میلیون سوال زائران پاسخ دهد و از این طریق نیازهای اطلاعاتی آنها را بهصورت دقیق و سریع برطرف کند. این دستیار هوشمند، به زائران اطلاعات جامع و دقیقی درباره مسیرها، مواکب و مراکز درمانی و سایر جزئیات سفر ارائه کرد.
در ایام اربعین، اپلیکیشن بله با ارائه خدمات جدید و کاربردی برای زائرین، مورد استقبال قرار گرفت. این اپلیکیشن با توسعۀ قابلیتهای متنوعی نظیر تماس تصویری گروهی، خرید ارز اربعین، اعلام وضعیت و دستیار هوش مصنوعی اربعین، به یکی از ابزارهای مورد نیاز و کاربردی برای زائرین حسینی تبدیل شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در ایام اربعین توسط اپلیکیشن بله، امکان تماس تصویری و گروهی تا ۳۲ نفر بود. تماسهای صوتی و تصویری بله در ایام اربعین نسبت به روزهای عادی ۱۱ میلیون افزایش داشت. این قابلیت به زائرین این امکان را میداد تا در طول سفر بهراحتی با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و لحظات معنوی و خاطرهانگیز خود را به اشتراک بگذارند. تماس صوتی و تصویری بله راهکاری مؤثر برای حفظ ارتباطات و هماهنگیها در طول سفر بوده است و به زائرین کمک کرد تا ارتباطات خود را حتی در مسیرهای دشوار این سفر حفظ کنند و فاصلۀ جغرافیایی را با عزیزان خود کمتر احساس کنند.
یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ارز اربعین خود را از اپلیکیشن بله تهیه کردند. این اپلیکیشن ۸۰ درصد از کل ارز اربعین فروخته شده در شبکۀ بانکی کشور را بله به خود اختصاص داده است. اپلیکیشن بله امکان خرید ارز اربعین را برای زائرین فراهم کرد. این قابلیت به کاربران این امکان را داد تا بهراحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، ارز مورد نیاز خود را خریداری کرده و تنها برای دریافت آن به شعب منتخب بانک ملی و پست بانک مراجعه کنند. این خدمت با هدف تسهیل در انجام امور مالی زائرین و جلوگیری از مشکلاتی مانند هدر رفت زمان و… ارائه شد.
کمکیار هوشمند زائرین
در کنار این امکانات، اپلیکیشن بله با ارائۀ قابلیت اعلام وضعیت و دستیار هوش مصنوعی اربعین ، به زائرین کمک کرد تا در طول سفر خود از وضعیت همسفرهای خود، مسیرها، تراکم جمعیت و نکات مهم سفر آگاه شوند.
دستیار هوش مصنوعی بله با ارائۀ اطلاعات مفید و پاسخگویی به سوالات زائرین، تجربهای ایمن و راحتتر را برای آنها فراهم کرد. این بازو با بهرهگیری از هوش مصنوعی توانست به بیش از سه میلیون سوال زائران پاسخ دهد و از این طریق نیازهای اطلاعاتی آنها را بهصورت دقیق و سریع برطرف کند. این دستیار هوشمند، به زائران اطلاعات جامع و دقیقی درباره مسیرها، مواکب و مراکز درمانی و سایر جزئیات سفر ارائه کرد.
سامانۀ اعلام وضعیت اربعین بله
یکی دیگر از خدمات اربعینی این اپلیکیشن سامانۀ اعلام وضعیت بود. زائرین اربعین از این سامانه چهار میلیون و پانصد هزار بار استفاده کردند. سامانۀ اعلام وضعیت اربعین به زائران این فرصت را داد که وضعیت خود را بدون نیاز به اینترنت و بهصورت رایگان به اطلاع دیگران برسانند و از این طریق آرامش خاطر برای خانوادهها و دوستان خود ایجاد کنند.
ارائۀ خدمات ارتباطی، اطلاعرسانی و خدمات مالی، بانکی بر بستر فناوری و تکنولوژی از اقدامات این اپلیکیشن است که بههمراه تنوع، کارآمدی و تمرکز بر نیازهای جامعۀ ایرانی در حال بهروزرسانی است. اپلیکیشن بله در تلاش است با ارتقاء زیرساختها و افزودن قابلیتهای جدید به زیستبوم دیجیتال مردم ایران تبدیل شود.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در ایام اربعین توسط اپلیکیشن بله، امکان تماس تصویری و گروهی تا ۳۲ نفر بود. تماسهای صوتی و تصویری بله در ایام اربعین نسبت به روزهای عادی ۱۱ میلیون افزایش داشت. این قابلیت به زائرین این امکان را میداد تا در طول سفر بهراحتی با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و لحظات معنوی و خاطرهانگیز خود را به اشتراک بگذارند. تماس صوتی و تصویری بله راهکاری مؤثر برای حفظ ارتباطات و هماهنگیها در طول سفر بوده است و به زائرین کمک کرد تا ارتباطات خود را حتی در مسیرهای دشوار این سفر حفظ کنند و فاصلۀ جغرافیایی را با عزیزان خود کمتر احساس کنند.
یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ارز اربعین خود را از اپلیکیشن بله تهیه کردند. این اپلیکیشن ۸۰ درصد از کل ارز اربعین فروخته شده در شبکۀ بانکی کشور را بله به خود اختصاص داده است. اپلیکیشن بله امکان خرید ارز اربعین را برای زائرین فراهم کرد. این قابلیت به کاربران این امکان را داد تا بهراحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، ارز مورد نیاز خود را خریداری کرده و تنها برای دریافت آن به شعب منتخب بانک ملی و پست بانک مراجعه کنند. این خدمت با هدف تسهیل در انجام امور مالی زائرین و جلوگیری از مشکلاتی مانند هدر رفت زمان و… ارائه شد.
کمکیار هوشمند زائرین
در کنار این امکانات، اپلیکیشن بله با ارائۀ قابلیت اعلام وضعیت و دستیار هوش مصنوعی اربعین ، به زائرین کمک کرد تا در طول سفر خود از وضعیت همسفرهای خود، مسیرها، تراکم جمعیت و نکات مهم سفر آگاه شوند.
دستیار هوش مصنوعی بله با ارائۀ اطلاعات مفید و پاسخگویی به سوالات زائرین، تجربهای ایمن و راحتتر را برای آنها فراهم کرد. این بازو با بهرهگیری از هوش مصنوعی توانست به بیش از سه میلیون سوال زائران پاسخ دهد و از این طریق نیازهای اطلاعاتی آنها را بهصورت دقیق و سریع برطرف کند. این دستیار هوشمند، به زائران اطلاعات جامع و دقیقی درباره مسیرها، مواکب و مراکز درمانی و سایر جزئیات سفر ارائه کرد.
سامانۀ اعلام وضعیت اربعین بله
یکی دیگر از خدمات اربعینی این اپلیکیشن سامانۀ اعلام وضعیت بود. زائرین اربعین از این سامانه چهار میلیون و پانصد هزار بار استفاده کردند. سامانۀ اعلام وضعیت اربعین به زائران این فرصت را داد که وضعیت خود را بدون نیاز به اینترنت و بهصورت رایگان به اطلاع دیگران برسانند و از این طریق آرامش خاطر برای خانوادهها و دوستان خود ایجاد کنند.
ارائۀ خدمات ارتباطی، اطلاعرسانی و خدمات مالی، بانکی بر بستر فناوری و تکنولوژی از اقدامات این اپلیکیشن است که بههمراه تنوع، کارآمدی و تمرکز بر نیازهای جامعۀ ایرانی در حال بهروزرسانی است. اپلیکیشن بله در تلاش است با ارتقاء زیرساختها و افزودن قابلیتهای جدید به زیستبوم دیجیتال مردم ایران تبدیل شود.