کد خبر: ۴۳۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۹

حمله تند و عجولانه ثابتی به پزشکیان: عشق شما به آمریکا یک طرفه است

امیرحسین ثابتی با انتقاد از سخنان دیروز پزشکیان گفته: عشق شما به آن‌ها (آمریکا) یک طرفه است، آن‌ها نمی‌خواهند با شما برادر باشند. این درحالی است که پزشکیان گفته بود آنها اول باید برادری خود را ثابت کنند و بعد ارثیه بخواهند. امیرحسین ثابتی در جلسه امروز مجلس بیان کرد: اقای پزشکیان روز گذشته در کنفرانس خبری گفتند ما با آمریکا برادریم، آمریکایی‌ها ثابت کردند نمیخواهند با ما برادر باشند، میخواهند با ما دشمنی بکنند.

امیرحسین ثابتی با انتقاد از سخنان دیروز پزشکیان گفته: عشق شما به آن‌ها (آمریکا) یک طرفه است، آن‌ها نمی‌خواهند با شما برادر باشند. این درحالی است که پزشکیان گفته بود آنها اول باید برادری خود را ثابت کنند و بعد ارثیه بخواهند.
امیرحسین ثابتی در جلسه امروز مجلس بیان کرد: اقای پزشکیان روز گذشته در کنفرانس خبری گفتند ما با آمریکا برادریم، آمریکایی‌ها ثابت کردند نمیخواهند با ما برادر باشند، میخواهند با ما دشمنی بکنند.
این حمله ثابتی به پزشکیان درحالی است که رئیس جمهور در نشست خبری دیروز گفته بود: «آنها باید برادری خود را ثابت کنند تا ببینیم به تعهداتشان پای بند هستند یا نه؛ چون آنها همه راه‌ها را بر روی ما بسته‌اند.»

این سخن پزشکیان قطعا با اینکه «ما با آمریکا برادریم» خیلی فرق دارد، منتها امیرحسین ثابتی آنقدر برای تاختن بر دولت عجله دارد که فرصت تامل نیافته و به شنیده واژه برادر اکتفا کرده است!