کد خبر: ۴۳۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۹۹

حضور گسترده در عرصه عمومی؛ گام نخست بانک اقتصاد نوین برای ارائه تصویری نوین

رویکرد جدید بانک اقتصاد نوین فقط به احیای ارتباط عمومی بانک با مشتریان و طیف‌های مختلف جامعه محدود نیست. محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک در نخستین دیدار از ارائه محصولات جدید در سال آینده خبر داده و گفته که «امسال با تقویت توان فنی و تخصصی، کاستی‌ها و نواقص برطرف و فصل نوینی در عملکرد بانک اقتصادنوین به نمایش گذاشته خواهد شد». او تاکید کرده که بانک اقتصاد نوین با اتخاذ راهبرد‌ها و رویکرد‌های نوین سهم خود را از بازار نیز افزایش خواهد داد.

حضور گسترده در عرصه عمومی؛ گام نخست بانک اقتصاد نوین برای ارائه تصویری نوین

تحول در نظام بانکی کشور، از جمله اساسی‌ترین وعده‌های دولت چهاردهم است. موضوعی که ناصر همتی، وزیر پیشین اقتصاد نیز بار‌ها بر آن تاکید کرده بود. در این میان، تغییرات مدیریتی در بانک اقتصاد نوین در چهار ماه گذشته منجر به تحولات ملموسی در رویکرد نخستین بانک خصوصی کشور شده است.  تاجایی که پس از سال‌ها، بانک اقتصاد نوین با شعاری تازه، وارد عرصه عمومی شده تا ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم را بار دیگر از سر بگیرد. تبلیغات محیطی بانک اقتصاد نوین با شعار «حس نوین، انتخاب نوین» فقط بخشی از حضور این بانک در میدان است که حکایت از انتخاب راهبردی تازه و مردمی دارد. آن هم در شرایطی که در سال‌ها گذشته این بانک عملا در عرصه عمومی غایب بود و با وجود رشد گسترده تبلیغات و ارتباطات، ارتباط موثری با عموم مشتریان نداشت.

احیای ارتباط عمومی و توان تخصصی
 
رویکرد جدید بانک اقتصاد نوین فقط به احیای ارتباط عمومی بانک با مشتریان و طیف‌های مختلف جامعه محدود نیست. محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک در نخستین دیدار از ارائه محصولات جدید در سال آینده خبر داده و گفته که «امسال با تقویت توان فنی و تخصصی، کاستی‌ها و نواقص برطرف و فصل نوینی در عملکرد بانک اقتصادنوین به نمایش گذاشته خواهد شد». او تاکید کرده که بانک اقتصاد نوین با اتخاذ راهبرد‌ها و رویکرد‌های نوین سهم خود را از بازار نیز افزایش خواهد داد.

اسپانسری فیلیمو و تلاش برای حضور در میان مردم
 
بازگشت بانک اقتصاد نوین به عرصه رسانه و تلاش برای هماهنگی با ذائقه روز مردم یکی از ابعاد راهبرد جدید این بانک است. غیر از تبلیغات هوشمند محیطی که به آن اشاره شد، حضور در پلتفرم‌های آنلاین فیلم و سریال نشان از تلاش برای نقش‌آفرینی در بستر‌هایی است که مخاطبان از آنها استقبال کرده‌اند. در همین راستا این بانک اسپانسری برنامه «سپنج» در پلتفرم «فیلیمو» را به عهده گرفته است. برنامه‌ای که محور آن هماهنگ با بازگشت بانک اقتصاد نوین به میان مردم و دعوت از جامعه برای تجدید ارتباطی قدیمی است.

در توضیحات این برنامه نوشته شده: «سپنج؛ گفتگوی علی درستکار با اندیشمندان درباره‌ی «یک» راز مهم است: «گذر از روزمرگی». این برنامه دعوت به تفکر است.» شعار بانک اقتصاد نوین یعنی «حس نوین، انتخاب نوین» نیز دعوتی است برای انتخابی تازه همراه با حس جدیدی که این بانک با رویکرد‌های جدید خود در مخاطبان و مشتریان به وجود می‌آورد.


نقش‌آفرینی در شبکه‌های اجتماعی؛ از حرفه‌ای تا عمومی
 
نقش‌آفرینی و حضور در شبکه‌های اجتماعی به ویژه شبکه‌های اجتماعی تخصصی همچون «لینکدین» را باید سویه دیگری از چهره جدید بانک اقتصاد نوین به حساب آورد. جایی که در سال‌های گذشته تقریبا هیچ ردی از این بانک در آن به چشم نمی‌خورد. حالا کمپین‌های این بانک با شعار «حس نوین، انتخاب نوین» در این شبکه‌های فعال شده‌اند. آغاز این کمپین‌ها از شبکه اجتماعی تخصصی و حرفه‌ای لینکدین نیز می‌تواند پیامی در رابطه با رویکرد تخصص‌محور بانک اقتصاد نوین همزمان با تصویر مردمی به مخاطبان برساند.

تصویر نوین بانک اقتصاد نوین
 
بانک اقتصاد نوین با حضور و نقش‌آفرینی برنامه‌ریزی‌شده در عرصه عمومی، گام نخست برای ارائه تصویری نوین و بازآفرینی‌شده را برداشته است. گام‌های بعدی این مسیر ارائه خدمات جدید و گسترده برای طیف‌های مختلف مشتریان است که حسین‌زاده، مدیرعامل بانک وعده آن را در سال جدید داده است. او گفته «خدمات رسانی به مشتریان، امسال با سرعت، دقت و کیفیت بیشتر ادامه خواهد یافت». به این ترتیب به نظر می‌رسد باید در انتظار تصویر جدید از نخستین بانک خصوصی کشور در سال پیش‌رو بود.