کد خبر: ۸۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۸۷۲

حمله شديد خداداد عزيزي به کي‌روش و فردوسي‌پور!

  کارشناس فوتبال ايران گفت: متاسفانه کي روش 4 سال از ما سواري گرفت و الان هم دوباره سوارمان شد تا به تاختنش ادامه دهد.

خداداد عزيزي درباره ماندگار شدن کارلوس کي روش در فوتبال ايران اظهار داشت: من از تماشاي اين فيلم هندي بسيار لذت بردم. بسيار فيلم زيبايي ساختند! وقتي مجموعه فدراسيون را مديراني غير فوتبالي تشکيل مي دهند همين مي شود. براي من بسيار جالب است که کفاشيان هرروز يک حرف مي زند، يک روز مي گويد کي روش مي رود، روز ديگر عنوان مي کند 80 درصد کي روش رفتني است اما ناگهان نظرش برمي گردد. اين اتفاقات عجيب و غريب است و واقعا تعجب مي کنم.

وي ادامه داد: فوتبال ايران بسيار ذليل شده است که يک خارجي هرچه مي خواهد به آن توهين مي کند، به عباس ترابيان فحاشي مي کند، شرط و شروطي مي گذارد و روزي 15 ميليون تومان هم دريافت مي کند. خاک بر سر ما و فوتبالمان که چنين مسائلي را مي پذيريم. متاسفانه اعضاي هيات رييسه هم اعتقادشان به ماندن کي روش است چون فوتبالي نيستند. در بين تمام اين اعضا يک عضو فوتبالي ديده نمي شود و با اين شرايط توقعي از آن نمي رود. چون از کي روش مي ترسند و البته دوست دارند از نزديک او را ببينند. خدا نکند روزي مورينيو به ايران بيايد.

اين ملي پوش سابق همچنين گفت: کي روش هم ياد گرفته براي مردم ايران چطور فيلم بازي کند. ما بلاژويچ را مسخره مي کرديم و مي گفتيم سياه باز است، کي روش ديگر دست او را هم از پشت بسته است. متاسفانه هر چه مي شود هم مي گويند مردم کي روش را مي خواهند اما مردمي که به نان شب خود محتاج هستند وقتي نمي دانند کي روش روزي 15 ميليون دريافتي دارند، چه تصميمي بايد بگيرند؟ متاسفانه کي روش 4 سال از ما سواري گرفت و الان هم دوباره سوارمان شد تا به تاختنش ادامه دهد.

عزيزي با اشاره به برنامه نود عنوان کرد: دوباره مسخره بازي ها شروع مي شود. عادل فردوسي پور مي تواند اين هفته يک جشن بزرگ بگيرد، به اين مناسبت که کي روش افتخار داده سرمربي تيم ملي ايران باشد. او ما را نايب قهرمان جام جهاني کرده، پس ماندنش به صلاح است! وقتش است فردوسي پور در برنامه اين هفته يک توهين مشتي به جامعه مربيان داخلي انجام دهد و حتي عباس ترابيان را يک دل سير کتک بزند!

سرمربي شهرداري تبريز افزود: فوتبال ما به آدم هايي مثل کي روش نياز دارد. حالا ديگر وقتش است او آبدارچي فدراسيون را تغيير دهد، ترابيان و اسدي را برکنار کند و ... برايم جالب است که وزارت ورزش با وجود اختلافات قبلي با کي روش همسو شده است. متاسفانه آنها نيز از کي روش ترسيدند و کوتاه آمدند. چه اتفاقي رخ داده که اينطور موضعشان تغيير کرد.

عزيزي با اشاره به تيتر امروز يکي از روزنامه هاي ورزشي اظهار کرد: متاسفانه رسانه هاي ملي ايران همگي دوستداران کي روش شده اند. البته آنها بيشتر به خاطر لجبازي با چند مربي داخلي کي روش را حمايت مي کنند. رسانه هاي ملي دست افرادي است که از آنها استفاده شخصي مي کنند، نه استفاده ملي.

*جام نيوز