کد خبر: ۸۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۰

عارف: براي مجلس هنوز وارد مصداق نشده‌ايم


ايسنا/ رييس بنياد اميد ايرانيان با بيان اينکه روند رسيدن به اجماع کامل در اصلاح‌طلبان، روند خوبي است، اظهارکرد: رسيدن به اجماع کاري سخت، اما شدني است.

محمدرضا عارف رييس بنياد اميد ايرانيان در حاشيه آيين نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود دعائي با بيان اينکه استاني شدن انتخابات مي‌تواند تحزب را تقويت کند، اظهار کرد:‌استاني شدن انتخابات بايد به گونه‌اي انجام شود که حقوق شهروندي براي شهرهاي کوچک ضايع نشود.

وي گفت: ان‌شاالله اين لايحه به گونه‌اي در مجلس پيگيري مي‌شود که منافع بيشتر مردم را تضمين کند و موجب حضور جدي مردم در انتخابات شود.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا در مورد چگونگي حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه هنوز در اين زمينه وارد مصداق نشده‌ايم گفت: مهم اين است که تفکر اصلاحات با همراهي اعتداليون اکثريت را در مجلس کسب کنند. انتظارمان اين است که همه اصلاح طلبان اين را بپذيرند و قرعه به نام هرکس که افتاد از آن تمکين کنند.

عارف با بيان اينکه درحال حاضر رويکردمان اين است که اجماع کاملي در جبهه اصلاحات داشته باشيم گفت: ان شاالله شاهد مشارکت حداکثري مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي خواهيم بود.

اين فعال سياسي در ارزيابي از وجود اجماع ميان اصلاح طلبان گفت: از نظر حضور مردم و همچنين همراهي مردم فضاي خوبي در جامعه حاکم است. رسيدن به اجماع کامل در اصلاح طلبان نيز روند خوبي را طي مي‌کند.

وي در پايان با تاکيد بر اينکه رسيدن به اجماع کامل کاري سخت اما شدني است، خاطرنشان کرد:ان‌شاالله در جريان انتخابات مجلس شوراي اسلامي بار ديگر اصلاح‌طلبان ظرفيت و توانايي خود در اجرا شدن شعارهاي خود را در اين همراهي نشان دهند.