کد خبر: ۹۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۰

برانکو: پرسپوليس نتيجه نگيرد بهانه نمي‌گيرم/ مذاکرات در مراحل پاياني است

  سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به آخرين وضعيت اين تيم در فصل نقل و انتقالات ليگ پانزدهم گفت: خيلي بازيکنان در فهرست ما قرار دارند که مذاکره با آنها مراحل پاياني خود را سپري مي‌کند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري که بعدازظهر امروز در محل باشگاه پرسپوليس برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: جلسه اي که امروز برگزار کرديم يکي از جلسات عادي است که برگزار کرديم. ما براي سروسامان دادن به تيم از اين قبيل جلسات برگزار خواهيم کرد.

وي افزود: در اين جلسات در مورد بازيکناني که قرار است باشند و بازيکناني که قرار است جذب شوند صحبت کرديم. ميل همه ما اين است که تيم با کيفيت تري داشته باشيم. برخي بازيکنان ما قراردادشان تمام شده و ما در حال مذاکره با آنها هستيم. اميدواريم اين مذاکرات همراه با موفقيت باشد.

برانکو در مورد جذب و حفظ بازيکناني چون محمد نوري، وحيد طالب لو و سيدجلال حسيني گفت: همه اين بازيکنان مورد نظر ما هستند و خيلي هاي ديگر هم در اين فهرست قرار دارند. با اين حال اين باشگاه است که بررسي مي کند که آيا مي تواند اين بازيکنان را جذب کند يا نه.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: هدف نهايي ما اين است که بتوانيم تيمي را آماده کنيم که بتواند در رقابت هاي ليگ برتر نتايج قابل قبولي کسب کند.

ايوانکوويچ در پاسخ به اين پرسش که آيا باشگاه توانسته با بازيکنان مورد نظرش به توافق برسد يا نه گفت: اين قول را دريافت کرده ام که مذاکرات روزهاي پاياني خودش را سپري مي کند اما هنوز نهايي نشده است. با اين حال مذاکرات رو به اتمام است. ايده ال اين بود که همه بازيکنان از روز نخست با همديگر تمرينات را شروع مي کرديم اما ما نمي توانيم از واقعيت دور باشيم که تازه چهار روز قبل رئيس باشگاه انتخاب شده است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شروع تمرينات اين تيم با بازيکنان کم تعداد گفت: اي کاش همه بازيکنان دور هم جمع مي شدند و اميدوار بوديم که با تمام نفرات تمرين مي کرديم اما من نمي دانم اين روز چه زماني اتفاق خواهد افتاد.

برانکو در واکنش به اين پرسش که آيا مشکلات فعلي مانع از نتيجه گيري اين تيم در ليگ نخواهد شد و شما بهانه جويي نخواهيد کرد؟ گفت: در اين زمينه حق با شماست. ما شروع خوبي نداشته ايم و ممکن است در ليگ مشکل خواهيم داشت. قطعا من دنبال توجيه نخواهم گشت چرا که هيچکس حرف مرا باور نخواهد کرد.

ايوانکوويچ در مورد وضعيت همکاري کريم باقري با پرسپوليس گفت: قرار است ايشان فردا با باشگاه جلسه داشته باشد و اميدوارم مشکلاتش برطرف شود چرا که او يکي از دستياران مهم من قلمداد مي شود. خود من خواستم که دو کمک مربي ايراني در کادرم باشند. کميته فني هم تصميم گرفت که قنبرپور و کريم باقري باشند.

برانکو در خصوص پيام صادقيان و ادينهو گفت: امار اين بازيکن برزيلي مشخص است و همه باشگاه ها اين بازيکن را مي خواهند اما اينکه پرسپوليس اين بازيکن را مي خواهد اجازه بدهيد جزو رازهاي باشگاه باقي بماند. در مورد پيام صادقيان هم براي اين بازيکن در تيم آينده اش آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم بتواند از استعدادش به خوبي استفاده کند.
*مهر