کد خبر: ۹۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۴۹

قلعه‌نويي: اين 5 بازيکن را بسپاريد به من!

  سرمربي ملوان از مسئولان تيم خواسته که 5 نفر از بازيکنان را به او بسپارند تا با بازي گرفتن از آنها تيمش را به يک مدعي تبديل کند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، امير قلعه نويي در شرايطي هدايت ملوان را قبول کرده است که خيلي ها اين اقدام او را يک ريسک بزرگ مي دانند. در هر صورت قلعه نويي حالا سرمربي ملوان است و قرار است از اين تيم در ليگ برتر پانزدهم يک تيم مدعي بسازد.

او در بدو ورود به باشگاه از مسئولان ملوان خواسته تا اختيار 5 نفر از بازيکنان را به خود او بسپارند. امير گفته که خودش مي داند چطور از اين بازيکنان بازي بگيرد و با هدايت کردن آنها کاري کند تا ملوان به يکي از تيم هاي مدعي در ليگ برتر تبديل شود.

رضا حقيقي، پژمان نوري، مازيار زارع، جلال رفخايي و البته محمد نزهتي. 5 بازيکن کليدي و تاثير گذار که بدون شک مي توانند نقش زيادي را در تيم ملوان بازي کنند.

اين در حالي است که قلعه نويي در حالي حقيقي را به خدمت گرفته است که او بازيکني مثل شهاب کرمي را در تيمش داشته و البته حقيقي هم فصل قبل عملکرد چندان مناسبي در تيمش نداشته است. ولي اعتقاد قلعه نويي اين است که از حقيقي يک ستاره مي سازد.

سرمربي سابق آبي ها حتي قرار بوده حامد لک را هم با خودش به انزلي ببرد اما در لحظه آخر پشيمان شده و گفته به جاي لک پاشنکو را جذب مي کند که انزلي چي ها خيلي دوستش دارند.
*جام نيوز