کد خبر: ۲۳۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۸

بهترین مقاصد گردشگری در پاییز ۹۷

در این روز های پاییزی می‌توانید با برنامه‌ریزی مناسب سفر ارزانی را تجربه کنید سفر به استانبول، گرجستان و تایلند در این فصل بسیار مناسب است شرح تور‌های مختلف این مقاصد را همراه با آژانس آویسا بخوانید.

 

تور گرجستان؛ سفر به کشوری زیبا با بهترین هتل‌های اقامتی

 

در سال‌های اخیر تور گرجستان نیاز به ویزا ندارد و امروزه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار شده که بسیاری از مردم جهان بخصوص ایرانیان مشتاقانه به بازدید از این کشور زیبا می‌روند.

گرجستان مردم خون‌گرم و مهمان نوازی دارد که با داشتن مذاهب گوناگون در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

یکی از زیبا‌ترین مناظز طبیعی و شهری را در تفلیس می‌بینید. این شهر با کوچه‌های زیبا و خیابان‌های قدیمی حال و هوایی نوستالژی دارد در مقابل پیشرفت‌های خوب و به روزی هم داشته از بوتیک‌های مدرن اطراف میدان آزادی گرفته با بناهای مدرن معماری منظره زیبایی را به شهر داده‌اند و دیدنشان برایتان جذاب است.

  برای بازدید به موزه‌های و بناهای تاریخی خیابان روستا ولی بروید و با فرهنگ مردم گرجی آشنا شوید.

در گرجستان بسیاری از هتل های معروف و زیبا وجود دارند این سفر می تواند هم جنبه گشت و گذار شهری داشته باشد و هم اقامتی دلچسب در بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره در تفلیس تمام هتل‌ها برای مسافران آژانس صبحانه نیز سرو می‌کنند.
تور‌ها با پرواز کیش ایر از سه شب به مقصد تفلیس برنامه‌ریزی شده‌اند تمام این پرواز‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی نیز هستند.

به تفلیس مال و گالریا تفلیس بروید و پاساژ گردی کنید از برند‌های مختلف خرید کنید. برای دیدن موزه مردم شناسی بروید و از برکه زیبای کنار موزه دیدن کنید.

برای سفر به گرجستان با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای سفر آماده شوید.

 

تور استانبول؛ سفر به شهر تاریخی و زیبای ترکیه


یکی از عاشقانه‌ترین تجربه‌ها در تور استانبول قدم زدن در کوچه‌پس کوچه‌های گالاتا و کشتی سواری بر روی تنگه بوسفر است.

به کافه‌های شبانه خیابان استقلال بروید و به سمت بسفور قدم بزنید و از دیدن منظره استانبول و ایاصوفیه لذت ببرید.

رو‌زها در همین خیابان خرید کنید و یا برای خرید صنایع دستی به گرند بازار بروید و چای و قهوه ترک بنوشید و از غذاهای لذیذ استانبول نوش جان کنید.

سفر به استانبول ساده است نیاز به ویزا ندارد و با حدود سه ساعت پرواز به استانبول می‌رسید آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر تور‌های استانبول را با نرخ بسیار به صرفه برنامه‌ریزی می‌کرده که به همراه خدمات ترنسفر فرودگاهی عرضه شده است. برای این سفر برنامه‌ریزی کنید و به همراه عزیزانتان به سفر بروید؛ می‌توانید آخر هفته در کنار رود زیبای بسفور قدم بزنید.

استانبول هتل‌های زیبایی دارد و استاندارد هتل‌داری در این شهر بسیار بالاست لیست هتل‌های مختلف را در وب‌سایت آویسا بررسی کنید و یا با کارشناسان مسافرتی آژانس صحبت کنید و بسته به سلیقه شخصی هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تمامی هتل‌هایی که آژانس به شما پیشنهاد می دهد دارای صبحانه رایگان و مفصل ترکی نیز هستند تا روزتان را زیبا‌تر شروع کنید.

یادتان باشد از انواع کباب‌های ترکی و ماهی کباب‌های استانبول نوش جان کنید و از باقلوای ترکی غافل نشوید.

برای دیدن زیبا‌ترین غروب پاییزی از فراز برج گالاتا بار سفر ببندید و به استانبول پرواز کنید.


تور تایلند؛ سفر به شهر زیبای بانکوک


شبهای طولانی در بانکوک منتظر شماست این شهر شب زنده‌دار با داشتن کافه‌ها و بازار‌های شبانه در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز در حال خدمات رسانی به مسافران است در روز‌های سفر از معابد زیبای گرند پلاس دیدن کنید و برای دیدن باغ‌وحش و سافاری حیات وحش وقتی خالی کنید.

برای خرید در این شهر به سنترال ورلد و سیام پاراگون بروید در انتخاب هتل به محل ان توجه کنید که دست رسی راحتی به مرکز شهر داشته باشد، در این شهر از هتل‌های سه ستاره تا پنج‌ستاره‌های لوکس و زیبا را می‌توانید انتخاب کنید اما اگر انتخاب شما برای این سفر اقامت در پاتایا یا پوکت بود حتما هتل‌های ئنج ستاره ساحلی را بررسی کنید.

برای سفر پاییزی به تایلند چند نوع انتخاب دارید هم می‌توانید کل مدت سفر را در بانکوک بمانید و هم اینکه چند‌شبی را در سواحل زیبای پاتایا و پوکت اقامت کنید. البته تمامی این تور‌ها با پرواز ماهان برنامه‌ریزی شده و گردشگران بدون توقف به تایلند می‌رسید و با ترنسفر رایگان آژانس آویسا به هتل‌ محل اقامت خود می‌رسید.

در پوکت به خیابان پاتونگ بروید و از غذاهای خیابانی خوش‌مزه نوش جان کنید، بازار شبانه در پوکت به شدت تحت تاثیر فرهنگ‌های دیگری مثل تایلندی مسلمان، هند و بوهمی است. بازار  واکینگ پوکت خیابانی ۳۵۰ متری است که در آن سراسر از غرفه، فروشگاه، و اسباب بازی فروشی پر شده است.

یکی دیگر از بهترین تفریح‌های تایلند قایق‌سواری در جزیره‌ها است تور‌های قایق سواری را رزرو کنید و در آبهای زلال دریای اندمان غواصی کنید.

با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید در مورد هتل، پرواز و نحوه سفر بپرسید بار سفر ببندبد و با بهترین همسفرانتان راهی تور تایلند شوید.

 

منبع : ویرلن

برچسب ها: ویرلن