کد خبر: ۴۱۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۹

آتش‌سوزی در انبار چسب در محدوده چهارراه گلوبندک تهران/ ممنوعیت تردد در منطقه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: با توجه به وقوع حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن، محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.
تسنیم: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: با توجه به وقوع حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن، محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به وقوع حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن، محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.

وی افزود: در ساعت ۹:۳۵ صبح امروز در خیابان خیام قبل از چهارراه گلوبندک کوچه امین (منطقه ۱۲) یک باب انبار چسب دچار حریق شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تیم‌های پلیس راهور منطقه ۱۲ جهت روان‌سازی ترافیک و عوامل آتش نشانی جهت اطفاء حریق در محل حضور دارند.

احتمال مصدومیت ۲ نفر در این حادثه

محمداسماعیل توکلی؛ سرپرست اورژانس استان تهران از اعزام یک آمبولانس و یک موتورلانس به محل این آتش‌سوزی خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران، پاچنار، کوچه سید ولی، پاساژ موسوی در طبقه منفی یک رخ داده است.

وی افزود: اولین تماس با اورژانس در ساعت ۹:۳۷ گرفته شد و احتمال می‌رود دو نفر در این حادثه مصدوم شده باشند