کد خبر: ۴۱۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۷

هشدار خاتمی درباره بازگشت گشت ارشاد؛ خطر خودبراندازی بیش از پیش خودنمایی می‌کند

رئیس دولت اصلاحات گفت: به نظر می‌رسد خطر خودبراندازی که بار‌ها از آن سخن گفته شده است با بازگشت مجدد فعالیت گشت ارشاد و نیز برخورد‌های پلیسی، امنیتی و احکام قضایی نامتعارف نسبت به مسائل اجتماعی خصوصا با بانوان، بیش از پیش خودنمایی می‌کند.
جماران:  سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات دیروز در میان جمعی از مشاوران خود با بیان اینکه مکررا به مسؤلان نظام نسبت به خطر خودبراندازی و فروپاشی اجتماعی توجه داده ایم، ولی گویا گوش شنوایی وجود ندارد، گفت: به نظر می‌رسد خطر خودبراندازی که بار‌ها از آن سخن گفته شده است با بازگشت مجدد فعالیت گشت ارشاد و نیز برخورد‌های پلیسی، امنیتی و احکام قضایی نامتعارف نسبت به مسائل اجتماعی خصوصا با بانوان، بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

وی با اظهار شگفتی از بی تدبیری مسؤلان اصلی نظام نسبت به مسائل اجتماعی، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه‌های سنگینی که جامعه پرداخته و لطماتی که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار می‌رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتار‌ها و رویکرد‌ها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدی داشته باشند.

این در حالیست که متأسفانه چنین تدبیر و عقلانیتی دیده نمی‌شود و اگر این رویه‌های نادرست ادامه یابد، جامعه ملتهب ما را بیش از گذشته ملتهب‌تر خواهد کرد.

منبع: جماران