کد خبر: ۴۲۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۴

بلاگر سارق: هم خودم خلافکارم و هم فالوورهایم

صورت و دستش پر از خالکوبی و جای چاقو است. او به اتهام گوشی‌قاپی بازداشت شده اما می‌گوید بلاگر معروفی است که سرقت هم می‌کرده و عکس سرقت‌هایش در فضای مجازی باعث شد تعداد دنبال‌کنندگانش بیشتر شود.
صورت و دستش پر از خالکوبی و جای چاقو است. او به اتهام گوشی‌قاپی بازداشت شده اما می‌گوید بلاگر معروفی است که سرقت هم می‌کرده و عکس سرقت‌هایش در فضای مجازی باعث شد تعداد دنبال‌کنندگانش بیشتر شود.


در ادامه گفت‌وگوی سایت جنایی با این مجرم را که در طرح اخیر پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شده است، بخوانید:


من عاشق خالکوبی هستم. تصور می‌کنم این خالکوبی‌ها باعث می‌شود بیشتر دیده شوم.

*برای خالکوبی‌ها چقدر هزینه کرده‌ای؟

مجانی. پول نداده‌ام. در عوض تبلیغات در اینستاگرام، برایم مجانی تتو می‌زنند. بلاگر هستم، البته الان صفحه‌ام غیرفعال است اما دنبال‌کنندگانم خیلی زیاد بودند. عکس خالکوبی‌هایم را در اینستاگرام می‌گذاشتم و به این شیوه برای آنهایی که برایم تتو می‌زدند مشتری جذب می‌کردم. اما اگر برای دیگران می‌خواستم تبلیغ بگذارم از دو میلیون تومان به بالا می‌گرفتم.

*بلاگر هستی و سرقت هم می‌کنی؟

بله، تمام اعضای صفحه‌ام خلافکار بودند. من سارقم و دوستانم سارق هستند و دوستانشان هم سارق. صفحه را به همدیگر معرفی می‌کردند. خالکوبی‌هایم را در صفحه‌ام می‌گذاشتم. عکس‌هایی که در اینستاگرام می‌گذاشتم معمولا با گوشی‌های سرقتی و برای خودنمایی بود که همین کار دستم داد.

*چطوری دستت رو شد؟

یکی گزارشم را به پلیس داد.

*چطور سرقت می‌کردی؟

با دوستم سوار موتورسیکلت در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم. گاهی پشت چراغ قرمز و گاهی در خیابان،‌ فقط کافی بود طرف پشت فرمان باشد و شیشه پایین، در یک لحظه گوشی را از دستش می‌زدیم.

*اولین بار کی بازداشت شدی؟

۱۶ سالم بود که به خاطر کله‌خرابی و سر کل‌کل و کری بازداشت شدم و سه ماه در کانون بودم. یک سال بعد گوشی‌قاپ حرفه‌ای شدم و افتادم زندان. از روی بدبختی این کارها را انجام دادم، در محله‌ای زندگی کردم که اگر خلاف نمی‌کردم، نمی‌توانستم زندگی کنم.

*صورتت چرا زخم است؟

خودزنی کردم. من معتاد قرص هستم و هر بار هم که قرص می‌خورم خودزنی می‌کنم.