کد خبر: ۴۲۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۰

فال روزانه یک‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | فال امروز

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با فرد سرشناسی آشنا می‌شوید. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. تغییر مهمی در اسفند امسال در زندگی شما ایجاد می‌شود. به صلاح شماست که با این تغییر کنار بیایید و آن را به بهانه‌ای برای ایجاد سبک جدیدی در زندگی‌تان تبدیل کنید. فروردین سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. تیر سال آینده با مشکلی حقوقی مواجه خواهید شد. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در اَمرداد سال آینده چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به شهریور سال آینده که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید.عشقی آتشین در مهر سال آینده به جان شما میفتد. لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت‌سر بگذارید و تا می‌توانید عاشقی کنید. به آذر سال آینده که رسیدید،‌ شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود. پذیرای این پیشنهاد باشید و مطمئن باشید این تغییر شغل، رونق بیشتری به زندگی‌تان می‌دهد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های دیگر زندگی‌تان تبدیل شود

فروردین 

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکریتان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری کنید. یکی از اعضای خانواده امروز اصرار می‌کند که قسمتی از وقت خود را به ایشان اختصاص دهید. پای صحبت این فرد بنشینید و به ایشان ثابت کنید که از هم‌صحبتی با وی لذت می‌برید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگی‌تان تجربه نمایید. سبک زندگی کم‌تحرکی دارید و ادامه این رویکرد سلامت شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه از امروز به فکر ورزش و تحرک باشید و فکری به حال سلامت خود بردارید.

اردیبهشت

 روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شماست، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان انتظارهای بیجایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا توقع‌های بیجا را کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده امروز با تقدیم‌ هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف اطرافیان باشید.

خرداد

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. بیش‌ازحد به دست‌وپای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید مدتی تنها باشد. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌ زندگی‌تان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد. قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید. 

تیر

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق ‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید. اجازه ندهید کسالت و افسردگی به وجود نازنین‌ شما راه پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای موردعلاقه، انرژی و نشاط بیشتری پیدا کنید. 

مرداد

روحیه‌ای کسل و غمگین دارید و احساس می‌‌کنید این روحیه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را گرفته‌است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و غصه‌ها را زمین بگذارید و با رویکردی شاد و با نشاط، زمینه را برای موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. به صلاح شما نیست که این رفتار ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل رفتارهای وی را جویا شوید. بیش‌از‌حد کار می‌‌کنید و همیشه در فکر راههایی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر هستید. این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه اجازه ندهید گرفتاری‌های کاری میان شما و اعضای خانواده فاصله بیندازد. 

شهریور

عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه ناخوش‌احوالی شما را فراهم کرده است. از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت را کنار بگذارید و سبک سالمی را در زندگی در پیش بگیرید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. فشارهای زیادی تجربه می‌کنید، اما اجازه ندهید این فشارها فاصله‌ای عمیق میان شما و دوستان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌هاست شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده‌ به گونه‌ای زندگی کنید که غصه‌ها و ناراحتی‌ها راه منزل شما را پیدا نکنند. به خاطر داشته باشید که کار و تلاش اندازه‌ای دارد و با کار بیش‌از‌حد سلامت خود را به خطر نیندازید.  

مهر

شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند. افکار سازنده‌ای در ذهن دارید. اما به این افکار بها نمی‌دهید و اراده‌ای برای اجرای فکرهای سودمند خود ندارید. در اولین فرصت عزمتان را جزم کنید و چیزی که در ذهنتان است را انجام دهید. مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. 

آبان

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود و اگر امروز این ناراحتی را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبه‌رو خواهید شد. اشتباهی که در گذشته انجام داده‌اید امروز گریبان شما را می‌گیرد. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا مرتکب چنین اشتباهی نشوید. 

آذر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. برای انجام کار مهمی حسابی تلاش کرده‌اید و بی‌خوابی‌های زیادی کشیده‌اید، امروز زحمت‌های شما به بار خواهد نشست و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. این موفقیت را با اعضای خانواده که همیشه پشتیبان شما بوده‌اند در میان بگذارید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را تجربه کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی شما به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بیگدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی خوشحال است و روحیه خوبی دارد. در شادی ایشان سهیم شوید و لحظه‌های سرشار از نشاط را تجربه کنید. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اطرافیان راهی خرید شوید و حسابی بازارگردی کنید. حواستان باشد که بیش از حد خرج نکنید و جانب احتیاط را نگه دارید. 

دی

کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیافتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. حاشیه‌های زیادی در زندگی دارید و ذهنتان به جای اینکه مشغول کارهای مهم باشد، همیشه نگران حاشیه‌های مختلف هستید. این نگرانی‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته و احساس می‌کنید که توانایی‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را ندارید، در نتیجه از امروز فکر کردن به حاشیه‌های زندگی و چیزهای بی‌ارزش و ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و فکر و ذهن‌تان را به کار و پیشرفت متمرکز کنید. روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید.     

بهمن

 قصد انجام کار مهمی دارید، با این حال نقشه‌ای کامل برای این کار نکشیده‌اید. به صلاح شماست که برای این کار مهم آمادگی لازم را بدست آورید و با منابع و مهارت کافی برای انجام آن آستین بالا بزنید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال است و روحیه‌ بانشاط خود را به شما منتقل خواهد کرد. 

اسفند

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید. تنبلی را کنار بگذارید و اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده به فردا موکول شود.