کد خبر: ۴۲۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۸

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: اگر از وضعیت اقتصادی ناراضی هستید، رای دهید/ اگر رای ندهید چیزی تغییر نمی‌کند

حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه در خصوص انتخابات پیش رو می‌گوید: کسانی که به دلیل مشکلات اقتصادی میگویند رای نمی‌دهیم، به آنها هم می‌گویم اگر می‌خواهید وضعیت همینطور باقی بماند، هیچ نیازی به شرکت در انتخابات نیست، چرا که تاثیری در حل مشکل نخواهند گذاشت.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تحلیل شرایط و اهمیت شرکت در انتخابات برای تغییر شرایط و حل مشکلات، می‌گوید: تا تبلیغات انتخاباتی به لحاظ قانونی شروع نشود، نمی‌توان انتظار آن گرمی و شوری که باید را داشت. اکنون بیشتر در حال بررسی هستند و صرفا درون تشکلات و جریان ها این پرشوری و تحرک وجود دارد. به اندازه ای که در این دوره احزاب و جریان‌های سیاسی نامزدها را دعوت کردند و گفتگو –ارزیابی داشتند، در هیچ سالی این شور و تحرک گرم انتخاباتی را نداشتیم و این نشان دهنده این است که بخشی که برای جامعه تصمیم ساز هستند، یک تحرک و گرمی و کنش گری بسیار وسیع و گسترده‌ای بیش از دوره‌های گذشته ایجاد شده است.

به گزارش تیک به نقل از اصلاحات نیوز، کسانی که به دلیل مشکلات اقتصادی میگویند رای نمی‌دهیم، به آنها هم می‌گویم اگر می‌خواهید وضعیت همینطور باقی بماند، هیچ نیازی به شرکت در انتخابات نیست، چرا که تاثیری در حل مشکل نخواهند گذاشت. اما اگر میخواهند وضعیت اقتصادی تغییر کند و مشکلات حل شود،افراد شایسه و اصلح را انتخاب کنند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند. طبیعتا این مسیر از رای دادن می‌گذرد

وی ادامه داد: مرحله بعد زمانی است که این تصمیم سازی ها به مردم ارائه شود و مردم وارد مصداق ها شوند، آن زمان می‌توان گفت نشاط و داغی انتخابات خودش را در سطح جامعه و رسانه های ملی و محلی، ارائه می‌کند و به صورت مستقیم با مردم گفتگو می‌کنند و باعث شوری و نشاط در انتخابات می‌شود.

این عضو حزب موتلفه با بیان اینکه هیچ تاخیری در گرم شدن انتخابات نداریم، گفت: فضا به ظاهر سرد است، نشاط و گرمی کاملی را در جریان ها و گروه ها بیش از گذشته مشاهده می‌کنیم. رای دادن حق همه ملت است و هرکس از این حق استفاده نکند طبیعتا دیگران از حق او استفاده می‌کنند. اگر فردی از حق خودش استفاده نکرد و دیگران از حقش استفاده کردند و سرنوشتش  را دیگران تعیین کردند، دیگر نباید گله‌مند باشد. لذا به نفع خود افراد است که در تعیین سرنوشت خودشان و کشورشان سهیم باشند و با انتخاب درست، حق خود را به درستی استفاده کند و یقین بداند انتخابی که می‌کند در آینده اش تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه  داد: کسانی که به دلیل مشکلات اقتصادی میگویند رای نمی‌دهیم، به آنها هم می‌گویم اگر می‌خواهید وضعیت همینطور باقی بماند، هیچ نیازی به شرکت در انتخابات نیست، چرا که تاثیری در حل مشکل نخواهند گذاشت. اما اگر میخواهند وضعیت اقتصادی تغییر کند و مشکلات حل شود،افراد شایسه و اصلح را انتخاب کنند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند. طبیعتا این مسیر از رای دادن می‌گذرد. بنابراین اگر به فکر آینده خودشان هستند باید از طریق انتخاب افراد صحیح و اصلح، این بهبود را صورت دهند.

این فعال سیاسی، می‌گوید: مردم برای پیگیری مطالباتشان بعد از انتخابات، بهتر است به افرادی رای دهند که پشتوانه حزبی و جریانی داشته باشند. اگر فردی وابسته به هیچ جریان و حزبی نباشد و به هیچکس پاسخگو نباشد، طبیعتا نمی‌توان تضمین داشته باشند که این افرادی که انتخاب کرده باشند پاسخگو باشند. اما اگر به لیست هایی رای دهند که پشتوانه جریانی و حزبی که پاسخگو هستند رای دهند، می‌توان یقیه حزب را گرفت چرا مطالبات را پیگیری نکرده اید.