کد خبر: ۴۲۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۹

خودسوزی مرد معتاد جان همسرش را گرفت

مردی معتاد که قصد خودسوزی داشت باعث مرگ آتشین همسرش شد.
سایت جنایی: ماموران کلانتری 151 یافت آباد ظهر پنجشنبه هفدهم اسفند امسال به بازپرس امیرحسین علیمردان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش دادند، زنی میانسال در بیمارستان‌ جانش را از دست داده است. با توجه به مدارک و شواهد موجود  متوفی همراه شوهر میانسال و پسر 7 ساله‌اش سوختگی شده بودند که در نهایت زن میانسال فوت کرد.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی را صادر کرد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه متوجه شدند پدر خانواده معتاد است و با همسر خود بر سر این موضوع درگیری داشت. یافته‌ها حکایت از آن داشت که ظاهرا مرد میانسال زمان حادثه قصد خودسوزی داشت و اول روی خودش بنزین ریخت. بعد از آن همسرش دخالت کرد و درگیری پیش آمد و در جریان کشمکش روی زن و بعد پسر 7 ساله‌اش بنزین پاشیده شد. اما مرد بدون توجه به اینکه گاز بنزین در هوا منتشر شده است و خطر آتش‌سوزی وجود دارد، با این گمان کرد که فقط روی خودش بنزین پاشیده، فندک را روشن کرده و هر سه نفرشان دچار سوختگی شدند. آنها در ادامه از همسایه‌ها کمک خواستند و پس از آن اهالی محل آنها را خاموش کردند. بعد هم هر سه را که به شدت مصدوم شده بودند به بیمارستان رساندند.

در حال حاضر شوهر متوفی در بیمارستان بستری است و قدرت تکلم ندارد. بنابراین به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال خواهد یافت و ماموران اداره دهم قرار است تحقیقات خود را ادامه دهند ادامه دهند.