کد خبر: ۴۲۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۳

معاون رئیسی: اسرائیل زودتر از موعد مقرر رو به نابودی است

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امسال در روز قدس مردم ایران و سراسر جهان نشان خواهند داد که اسرائیل زودتر از موعد مقرر رو به نابودی است و این رژیم اشغالگر و کودک کش مورد انزجار تمامی مردم دنیا است.

صداوسیما: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امسال در روز قدس مردم ایران و سراسر جهان نشان خواهند داد که اسرائیل زودتر از موعد مقرر رو به نابودی است.

 

سیدمحمد حسینی در مراسم احیای شب‌های قدر و سالگرد سردار حاج میرزا محمد سلگی و شهدای عملیات مروارید در مصلای نماز جمعه نهاوند افزود: شهید حاج میرزا محمد سلگی یکی از مجاهدان بزرگ دوران دفاع مقدس و قهرمان عملیات مبارزه با منافقان است که باید تندیس این شهید در محل عملیات مرصاد در تنگه چارزبر نصب شود و این کمترین کاری است که می‌شود برای معرفی این شهید بزرگوار انجام داد.

 

او تأکید کرد: شهید سلگی افتخار غرب کشور و مجاهدی بزرگ و خستگی ناپذر و یار دیرین مقام معظم رهبری بود که همیشه خود را مطیع و سرباز جان برکف رهبر معظم انقلاب می‌دانست.

 

حسینی تصریح کرد: این شهید بزرگوار با دو پای مجروح در عملیات مرصاد نقش بزرگ و کلیدی داشت و در عملیات مرصاد بالاتر از توانش مقابل منافقان ایستاد و با کمک شهید صیاد شیرازی و شهید همدانی و دیگر شهدای بزرگ این عملیات موجبات شکست مفتضحانه منافقان را برای همیشه رقم زدند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کتاب آب هرگز نمی‌میرد که مورد تقریظ و تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت یک یادگار و اثری ادبی از شهید حاج میرزا محمد سلگی در حوزه دفاع مقدس می‌باشد که مورد توجه مردم و نسل جوان قرار گرفت.

 

او افزود: حاج میرزا تمام عمر پر برکتش در قبل و پس از انقلاب و دوران بعد از دفاع مقدس را وقف انقلاب اسلامی کرد و این مجاهد خستگی ناپذیر و جانباز شیمیایی ۴ سال پیش مزد یک عمر مجاهدت خود را با شهادتش گرفت.

 

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به رای قاطع و صد درصدی مردم نهاوند به جمهوری اسلامی در رفراندم ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ اشاره و تصریح کرد: مردم نهاوند دارای پیشینه انقلابی قوی هستند و نمونه‌های ان شهیدان گروه انقلابی ابوذر شهید طالبیان معلم اخلاق و دوست مقام معظم رهبری شهیدان حیدری و قدوسی یاران حضرت امام خمینی(ره) است و این مردم مومن و انقلابی اعلام انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل با شرکت در راهپیمایی در روز قدس نشان می‌دهند.

 

او گفت: رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل به روز‌های پایانی عمر ننگینش نزدیک شده و کمک‌های امریکا و دیگر همپیمانانش هم نمی‌تواند ان‌ها را از این شکست مفتضحانه نجات دهد.

 

حسینی تأکید کرد: همچنان که منافقان در عملیات مرصاد با رشادت‌های حاج میرزا و دیگر همرزمانش به زباله دان تاریخ پیوستند رژیم جعلی و صهیونیستی هم توسط حماس و مقاومت اسلامی فلسطین به این زباله دان می‌پیوند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امسال در روز قدس مردم ایران و سراسر جهان نشان خواهند داد که اسرائیل زودتر از موعد مقرر رو به نابودی است و این رژیم اشغالگر و کودک کش مورد انزجار تمامی مردم دنیا است.

 

در پایان این مراسم با اهدا نشان سرو به همسر شهیدحاج محمد سلگی از زحمات وی قدردانی شد.