کد خبر: ۴۲۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۹۲

دزدان حرفه های مغازه های جنوب تهران زوج جوان بودند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن که با همکاری شوهرش 3 میلیارد ریال از مغازه ای سرقت کرده بود خبر داد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن که با همکاری شوهرش 3 میلیارد ریال از مغازه ای سرقت کرده بود خبر داد.
سرهنگ "محمدرضا موسوی" سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شهروندی با مراجعه به کلانتری 179 خلیج فارس اظهار داشته شب گذشته سارقان با تخریب قفل و شیشه مغازه اقدام به سرقت وسایل به ارزش مالی حدود 3 میلیارد ریال کرده اند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته و اقدامات فنی پلیسی مشخص شد 2 نفر زن و شوهر که در مجاورت مغازه زندگی میکنند با مشارکت یک دیگر اقدام به سرقت از مغازه کرده اند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهمنگی مقام قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان که داخل یک کانکس در حوالی اتوبان "آزادگان" تهران  بود اعزام شدند و متهم خانم در محل دستگیر و همسر وی که از اتباع کشور همسایه بوده قبل حضور تیم عملیات از محل متواری شده که در بازرسی های به عمل از مخفیگاه اجناس به سرقت رفته از مغازه کشف و به همراه متهم به کلانتری  منتقل شد.
سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: دستگیری همدست این زن  در دستور کار پلیس قرار دارد و پرونده به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدرضا موسوی به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند.